کتاب «...که بربندید محمل‌ها» به چاپ انبوه می‌رسد

کتاب «...که بربندید محمل‌ها» با محوریت شهید مدافع حرم «رضا عادلی کرد زنگنه» توسط واحد ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان خوزستان به چاپ انبوه می‌رسد.
کد خبر: ۲۵۱۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱ - 05August 2017

کتاب «...که بربندید محمل‌ها» به چاپ انبوه می‌رسدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خوزستان، کتاب «...که بربندید محمل‌ها» به نویسندگی «لاله خضوعی» با محوریت شهید مدافع حرم «رضا عادلی» توسط واحد ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان به چاپ انبوه می‌رسد.

نسخه اولیه این کتاب، در نشستی که صبح امروز (شنبه) در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان با حضور «زهرا کرد زنگنه» مادر شهید «رضا عادلی کرد زنگنه» و «لاله خضوعی» نویسنده این اثر برگزار شد، به واحد ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان تحویل و مقرر شد که این کتاب پس از اصلاحات و تدوین اولیه، به چاپ انبوه برسد.

«زهرا کرد زنگنه» مادر شهید «رضا عادلی کرد زنگنه» در این نشست، خطاب به سردار «محمد علی‌پور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان، اظهار داشت: «رضا» طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر ازدواج جوانان، اقدام به ازدواج کرد، او تابع حرف حضرت آقا بود و می‌گفت: «نباید حرف آقا زمین بماند ما که شیعه حضرت علی (ع) هستیم باید حرف رهبرمان را گوش دهیم.»

وی افزود : زمانی که برای خواستگاری رفتیم، به همسرش گفته بود «من سرباز هستم و می‌خواهم به سوریه بروم» که همسرش نیز شرط او را پذیرفت و 11 بهمن 93 عقد کردند و شهادتش با نخستین سالگرد ازدواجش یکی شد. ایشان 11 بهمن 94 به فیض شهادت نایل شدند.

انتهای پیام/  
نظر شما
پربیننده ها