مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

تشکیل کمیته‌های چندگانه برای تدوین دانش‌نامه استانی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل کمیته‌های چندگانه جهت تسریع در تدوین دانش‌نامه استانی دفاع مقدس استان خبر داد.
کد خبر: ۲۷۱۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸ - 20December 2017

تشکیل کمیته‌های چندگانه برای تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد، امروز (چهارشنبه) به ریاست معاون سیاسی و امنیتی استاندار در سالن جلسات شماره 2 استانداری برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، طی سخنانی با بیان این‌که دانش‌نامه استانی دفاع مقدس با هدف جمع‌آوری و ثبت آثار دفاع مقدس استان تدوین می‌شود، اظهار داشت: ارائه یک منبع معتبر، مستند و جامع به‌ عنوان مرجع علمی درباره دفاع مقدس به محققان و عموم مخاطبان و توسعه و ترویج ارزش‌ها، آموزه‌ها و فرهنگ دفاع مقدس از مهم‌ترین اهداف تدوین این دانش‌نامه است.

سرهنگ آسمند افزود: دانش‌نامه دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد، سه گروه «شهدا و اشخاص»، «فرهنگی و اجتماعی» و «نظامی و جغرافیا» را شامل می‌شود که با مدیریت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در حال تدوین است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این‌که مرکز فرهنگی دفاع مقدس در همه استان‌های کشور راه‌اندازی شده است، گفت: زمین موردنیاز برای احداث این مرکز در استان ما نیز در اختیار اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس قرار گرفته و طراحی‌های اولیه در حال انجام است.

سرهنگ آسمند ابراز کرد: مرکز فرهنگی دفاع مقدس می‌تواند به عنوان یک ذخیره و معدن اصلی برای تولید مواد خام مربوط به دفاع مقدس باشد.

وی در پایان از تشکیل کمیته‌های چندگانه دانش‌نامه استانی دفاع مقدس جهت تسریع در پیشرفت کار این دانش‌نامه خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار