آسیب شناسی شبکه های اجتماعی مجازی /5

استفاده نادرست از فضای مجازی زمینه ساز ترویج بی بندوباری

رئیس پلیس فتا غرب استان تهران گفت: توسعه روز به روز فضاهای مجازی و استفاده نادرست از آن، ترویج بی بند وباری بین نسل جوان ما را رقم می زند که باید با برنامه ریزی دقیق و به موقع از این آسیب جدی اجتماعی جلوگیری شود.
کد خبر: ۲۸۵۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱ - 21September 2014

استفاده نادرست از فضای مجازی زمینه ساز ترویج بی بندوباری

سرهنگ "اصغر باقریان" رئیس پلیس فتا غرب استان تهران در گفت و گو با خبرنگار انتظامی دفاع پرس اظهار داشت: با توجه به اینکه در شبکه های اجتماعی تنوع زیادی به وجود آمده است باید مراقب آسیب های این فضاها در بین جوانان باشیم.

وی ادامه داد: گستردگی این شبکه ها به ویژه  نرم افزارهای تلفن همراه که به راحتی در اختیار کاربران جوان و بی تجربه قرار گرفته است باعث می شود سوء استفاده هایی از این افراد صورت بگیرد.

رئیس پلیس فتا غرب استان تهران با اشاره اینکه هدف از ایجاد این فضاها ترویج بی بند و باری است، خاطر نشان کرد: توسعه روز به روز این فضاها و استفاده نادرست از آن، ترویج بی بند وباری بین نسل جوان ما را رقم می زند که  باید با برنامه ریزی دقیق و به موقع از این آسیب جدی اجتماعی جلوگیری شود.

سرهنگ باقریان  در پایان گفت و گوی خود با خبرنگار انتظامی دفاع پرس گفت: من از جوانان می خواهم تا با هوشیاری و رعایت توصیه های پلیس در استفاده از این فضاهای مجازی دقت کافی را داشته باشند تا مشکلی برای آنها به وجود نیاید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار