نوباوه در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح کرد

لزوم قدردانی از خبرنگاران پیشکسوت دفاع مقدس/ بهبود وضعیت معیشتی خبرنگاران با تصویب طرح جامع رسانه‌ها

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با گذشت 25 سال از پایان جنگ تحمیلی برای اولین بار از خبرنگاران و پیشکسوتان عرصه خبرنگاری دفاع مقدس تجلیل شده، اظهار داشت: امیدواریم شاهد تکرار این نوع همایش‌ها در قدردانی از زحمات خبرنگاران این عرصه باشیم.
کد خبر: ۲۸۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹ - 20September 2014

لزوم قدردانی از خبرنگاران پیشکسوت دفاع مقدس/ بهبود وضعیت معیشتی خبرنگاران با تصویب طرح جامع رسانه‌ها

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس بیژن نوباوه وطن نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه یادواره حماسهنگاران ویژه تجلیل از خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در سالهای دفاع مقدس، با بیان اینکه طرح جامع رسانه ها برای تصویب در فراکسیون فرهنگ، رسانه و هنر در مجلس شورای اسلامی در دست بررسی و  مطالعه است گفت: در این طرح موارد بسیاری برای بهبود وضعیت بیمه و معیشت خبرنگاران  و رسانه های فعال در کشور دیده شده که امیدواریم با تصویب به موقع این طرح مشکلات خبرنگاران به حداقل برسد.

این پیشکسوت خبرنگاری جنگ، با اشاره به اینکه شرایط فعلی رسانه ها شرایط مطلوبی نیست تصریح کرد: در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت قبل مسائلی نظیر پرداخت حق بیمه خبرنگاران در جهت بهتر شدن شرایط فعالیت آنها دیده شده بود اما با این حال مسائل و مشکلات بسیاری دامنگیر خبرنگاران و رسانه های فعال داخلی است.

نوباوه افزود: برخی از این مشکلات به دلیل عدم انجام فعالیت های حرفه ای به معنای خاص در رسانه هاست و بعضا مشاهده می شود که خود رسانه ها نیز اهتمام جدی برای کار رسانه ای ندارند.

وی در پایان با ابراز امیدواری از تکرار چنین همایش هایی اظهار داشت: با گذشت 25 سال از پایان جنگ تحمیلی این اولین همایش تجلیل از خبرنگاران و پیشکسوتان عرصه خبرنگاری دفاع مقدس است و امیدواریم که شاهد تکرار این نوع همایش ها در قدردانی از زحمات خبرنگاران فعال در این عرصه باشیم.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار