مدیر شبکه بازار در گفت‌وگو با دفاع پرس:

تلاش‌های 40 شاهد رسانه ای،از آرشیوهای ماندگار جنگ است

مجید رجبی معمار در حاشیه ویژه برنامه حماسه نگاران به خبرنگار دفاع پرس گفت: ستاد تبلیغات جنگ با آموزش 40 بسیجی که مشتاق کار رسانه‌ای بودند گام‌های خوبی را در ثبت وقایع جنگ برداشت.
کد خبر: ۲۸۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱ - 20September 2014

تلاش‌های 40 شاهد رسانه ای،از آرشیوهای ماندگار جنگ است

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، مجید رجبی معمار جانشین وقت تبلیغات سپاه از سال 61 تا پایان جنگ صبح امروز در حاشیه مراسم تجلیل از خبرنگاران و عکاسان پیشکسوت جنگ خبرگزاری ایرنا که در تالار ایوان شمس برگزار شد گفت: نقش صداوسیما و سایر مطبوعات در اطلاعرسانی وضعیت جبههها واقا چشمگیر بود اما ستاد تبلیغات جنگ که با مسئولیت آقای خرازی اداره میشد مسئولیت اطلاعرسانی و تحلیل جنگ در کنار انعکاس اخبار روزانه را عهدهدار بود.

وی ادامه داد: در همان زمان دوستان ما در مجموعه ستاد تبلیغات جنگ مجموعا 40 نفر از بسیجیان مشتاق را برای فعالیتهای خبری و عکاسی و فیلمبرداری در طرحی با عنوان 40 شاهد آموزش دادند و آنها را با دوربینهای 8 میلیمتری که خود ستاد تبلیغات جنگ تدارک دیده بود تجهیز کردیم و به سراسر جبههها فرستادیم.

رجبی افزود: صحنههای بسیار شگفت انگیزی از جانفشانیها و ایثار رزمندگان در تمامی جبهههای جنوب و غرب و سایر مناطق توسط این 40 شاهد هم در عکاسی و هم در فیلمبرداری به ثبت رسید که واقعا جزو صحنههای ماندنی و تاریخدار در آرشیو دفاع مقدس میباشد.

مدیر شبکه بازار صداوسیما با بیان اینکه شهدای بسیاری در عرصه خبرنگاری و عکاسی جنگ جان خود را تقدیم انقلاب و اسلام کردهاند تصریح کرد: 7 نفر از این 40 شاهد در هنگام ثبت تصاویر و لحظات دفاع مقدس در همان زمان جنگ به شهادت رسیدند اما کارهای منحصر به فرد این عزیزان در آن گیرودار نبرد و حماسه برای همیشه در حافظه تاریخی فعالیتهای مطبوعاتی دفاع مقدس ماندگار خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار