احمد خادم المله در گفتگو با خبرگزاری دفاع مقدس:

سیاسی کاری مانع از بروز استعداد در رسانه ها می شود

احمد خادم المله مسوول وقت ستاد تبلیعات جنگ در غرب کشور با انتقاد از شخصیت زدگی و سیاست زدگی در فعالیت های رسانه ها از نیاز رسانه ها و مطبوعات کشور به کار حرفه ای خبر داد.
کد خبر: ۲۸۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰ - 20September 2014

سیاسی کاری مانع از بروز استعداد در رسانه ها می شود

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد خبرگزاری دفاع مقدس احمد خادم المله مسوول وقت ستاد تبلیغات جنگ درغرب کشور در همایش «حماسه نگاران» و تجلیل از فعالیت های پیشکسوتان عرصه خبرنگاری جنگ که صبح امروز در خبرگزاری ایرنا برگزار شد گفت: رسانه ها می توانند با پرهیز از ارائه نظرات شخصی و سیاست زدگی به انسجام و وحدت ملی کمک شایانی کند و ما امروز در فضای رسانه ای کشور به شدت نیازمند انجام کارهای حرفه ای هستیم.

این پیشکسوت خبرنگاری جنگ ادامه داد: با انجام کارهای حرفه ای و پرهیز از شخصیت گرایی می توان امید داشت که وحدت و انسجام فکری و رفتاری به فضای کشور بازگردد.

وی افزود: در سالهای اخیر پیشرفت های مطلوبی را در رسانه ها و مطبوعات کشور شاهد بودیم، اما باید به درستی قضاوت کرد که در شرایط کنونی منطقه و جهان کشور به وحدت و انسجام بیشتری نیازمند است و رسانه ها در این عرصه بارزترین نقش را به لحاظ انسجام بخشی به نیروها ایفا می کنند و این موضوع جزبا انجام کار حرفه ای و صادقانه تحقق نمی یابد.

وی در پایان با ذکر خاطره ای گفت: هنگامی که در جبهه های غرب و در قامت یک خبرنگار مشغول ساماندهی امور بودم خبرنگاران و عکاسان زیادی به من مراجعه می کردند که می خواهند آنها نیز اسلحه به دست بگیرند و این موضوع به خاطر رشادت و ایثارهای عمیق رزمندگانی بود که در خط مقدم مشغول جهاد بودند و با از جان گذشتگی و ایثار خود بر  روی  این عکاسان و خبرنگاران تاثیر گذاشته بودند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار