مادر شهید جواد نظام دوست:

نامش را جواد گذاشتم تا غلام امام رضا(ع) باشد

در روز شهادت امام جواد(ع) و در هفته دفاع مقدس و در روزی که به نام شهدا نامگذاری شده، خانواده نظامدوست خبر مشخص شدن هویت پیکر مطهر فرزندشان را که در دانشکده صدا و سیما به عنوان شهید گمنام به خاک سپرده شده را دریافت کردند.
کد خبر: ۲۹۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹ - 26September 2014

نامش را جواد گذاشتم تا غلام امام رضا(ع) باشد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد، به دنبال احراز هویت شهید محمد جواد نظامدوست، سردار نجاتی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین نهاوندی مدیر کل صدا و سیمای استان، سرهنگ افراسیابی معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا(ع) و محمد احراری، مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران و نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرهای مسلح در استان با حضور در خانه شهید نظام دوست با  خانواده این شهید بزرگوار دیدار کردند. 

در این دیدار پدر شهید جواد نظامدوست گفت: جواد پسر اول خانواده بود و علاقه عجیبی به من داشت و به من وابسته بود. امروز صبح که خبر پیدا شدن پیکر مطهرش را به من دادند نماز شکر خواندم و از خدا خواستم که به من صبر عطا کند.

وی افزود: خوشحالم که در سالروز شهادت امام جواد(ع) خداوند جوادم را که هم نام با میوه دل حضرت رضا(ع) است را به من برگرداند.

مادر شهید نظام دوست هم در ادامه این دیدار گفت: وقتی جواد به دنیا آمد به آقا اباعبدالحسین(ع) گفتم پسرم را به تو سپردم و او را نذر امام حسینش کردم وبه یاد امام رضا (ع) که نام فرزندش را جواد گذاشته بود نام جواد را بر او نهادم و گفتم او را جواد نامیدم تا غلام امام رضا (ع) شود.

وی ضمن شکرگزاری به درگاه احدیت خاطر نشان کرد: خدا را شکر می­کنم که ما را از چشم انتظاری در آورد و نگذاشت تا با غم فراق پسرم از دنیا بروم. امام رضا(ع) خواست تا تهران برای پابوسی پسرم بروم. از خداوند میخواهم صبری به من و پدرش بدهد که این چهار روز دنیا را پشت سر بگذاریم. جواد میهمان امام حسین(ع) است و حالا که در تهران بخاک سپرده شده نظرمان هست که همان جا که خودشان خواستند باقی بمانند.

سردار نجاتی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با اشاره به مقام شهداء گفت: انشاءالله وجود شهید مهماندوست در دانشکده صدا و سیما مایه خیر و برکت شود و باعث شود که دانشجویان و جوانان از این شهید و شهید دیگری که در جوار او آرمیده یاری بگیرند.

وی افزود: قطعاً همه دانشجویان به شهید شما نیاز دارند تا برای انجام کارهایشان در مسیر اسلام و قرآن قدم بردارند و نتیجه­اش هدایت مردم باشد، چرا که مزار شهدا بعنوان یک قطب معنوی است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی تاکید کرد: شهدا بعد از شهادتشان هم منشا خیر و برکت هستند و این خیر و برکت به پدر و مادرشان هم می ­رسد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار