سردار شرفی عنوان کرد؛

رضایت 87 درصدی مردم از عملکرد کارکنان نیروی انتظامی

رییس پلیس پیشگیری ناجا گفت: طی 2 هزار و 500 تماس با شهروندان خوشبختانه مردم رضایت 87 درصدی از عملکرد کارکنان ناجا داشتند.
کد خبر: ۲۹۹۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱ - 15July 2018

رضایت 87 درصدی مردم از عملکرد کارکنان نیروی انتظامیبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «محمد شرفی» رییس پلیس پیشگیری ناجا در حاشیه نشست رده‌های اجرایی و ستادی پلیس پیشگیری استان‌های سراسر کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه یکی از محورهای طرح تحول کلانتری‌ها صیانت از سلامت کارکنان پلیس است، اظهار داشت: با راه‌اندازی سامانه پایش و نظارت، هر فردی که وارد کلانتری می‌شود و شماره خود را ثبت می‌کند، به صورت اتفاقی با شخص تماس گرفته می‌شود و در مورد نحوه رفتار ماموران سوال می‌شود.

وی ادامه داد: طی 2 هزار و 500 تماس با شهروندان خوشبختانه مردم رضایت 87 درصدی از عملکرد کارکنان ناجا داشتند.

سردار شرفی با اشاره به طرح سفیران صیانت خاطرنشان کرد: این طرح متشکل از نماینده بازرسی، عقیدتی سیاسی و حفاظت است که به صورت ترکیبی و سرزده کلانتری‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهند.

رییس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به توزیع 5 هزار لباس دوربین‌دار در استان‌های تهران، خراسان رضوی و اصفهان گفت: برنامه ما این است این آمار تا پایان سال 97 به 18 هزار دست برسد.

وی ادامه داد: این طرح تاکنون نتایج عالی داشته و توانسته سند محکمی برای جرایم باشد؛ همچنین لباس دوربین‌دار توانسته در حوزه برخورد کارکنان ناجا و رفتار آن‌ها کمک زیادی به مجموعه ناجا داشته باشد.

سردار شرفی در پایان با بیان اینکه در حال حاضر در 700 کلانتری مرکز مشاوره و مددکاری وجود دارد، گفت: تا پایان سال 300 مرکز مشاوره و مددکاری به این مراکز اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها