طاهری در گفتگو با «دفاع پرس»:

پیاده روی بین المللی اربعین سالار شهیدان، برنامه های دشمن علیه اسلام را خنثی خواهد کرد

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: بین المللی شدن پیاده روی اربعین سالار شهیدان برای دشمن بسیار سخت و دردناک است، چرا که این حرکت مقابله ای در برابر خنثی و بی اثر کردن برنامه های دشمن است.
کد خبر: ۳۵۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۲ - 07December 2014

پیاده روی بین المللی اربعین سالار شهیدان، برنامه های دشمن علیه اسلام را خنثی خواهد کرد

حجت السلام سید علی طاهری، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به پیاده روی مسلمانان و غیر مسلمانان در اربعین سالار شهیدان گفت: اصل زیارت نشان دهنده ارادت انسان ها به صاحب حرم است، زیارت با پای پیاده نهایت اخلاص را نشان می دهد، زیرا که با پای پیاده سفر کردن بسیار سخت است مخصوصا در این ایام که هوا سرد و خطرات تکفیری ها نیز در سر راه کسانی که می خواهند پیاده به عتبات عالیات بروند، وجود دارد.

وی در ادامه با تأکید بر این مطلب که مردم با پیاده روی اوج ارادت خالصانه خود را به اباعبدالله الحسین نشان  میدهند، افزود: با توجه به این که ما قائل به این هستیم که امام حسین(ع) تنها برای مسلمانان قیام نکرده بلکه قیامش برای رهایی تمام انسان های جهان بوده است؛ لذا این پیاده روی بعد بین المللی نیز دارد.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس در ادامه تصریح کرد: هر انسانی که در جهان آزاد مرد باشد قیام اباعبدالله الحسین(ع) را ببیند، مرید حضرت خواهد شد، امروز ما جلوه این ارادت و مرید حضرت عباس و ابا عبدالله الحسین (ع) شدن را در زیارت پیاده روی مردم شاهد هستیم.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در بهارستان اظهار داشت: بین المللی شدن پیاده روی اربعین سالار شهیدان برای دشمن بسیار سخت و دردناک است، زیرا که تمام تلاش دشمن این است که امام حسین(ع) را بین مسلمانان مظلوم قرار دهد، اما امروز شاهد هستیم که فراتر از عالم اسلام، در همه بشریت اباعبدالله جایگاه و مقام خود را پیدا کرده است.

وی در خاتمه پیاده روی مسلمانان و غیر مسلمانان را کار بزرگی دانست، چرا که این حرکت مقابله ای در برابر خنثی و بی اثر کردن برنامه های دشمن است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار