جعفری در گفتگو با دفاع پرس:

پیاده‌روی مسلمانان در اربعین حسینی برنامه‌های ضد بشری استکبار را خنثی می‌کند

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: پیاده‌روی عزادارن حسینی در اربعین سالار شهیدان، همبستگی ایمانی بین مسلمانان را نشان می‌دهد که این همبستگی تمام برنامه‌های استکبار را خنثی می‎کند.
کد خبر: ۳۵۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳ - 11December 2014

پیاده‌روی مسلمانان در اربعین حسینی برنامه‌های ضد بشری استکبار را خنثی می‌کند

قاسم جعفری، عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به راهپیمایی میلیونی عزاداران اربعین سالار شهیدان به سمت کربلای معلی گفت: معتقدم فرهنگ عاشورایی و حسینی بر تحولات جامعه جهانی تأثیر بسزایی دارد و این فرهنگ قطعا جوامع جهانی را بهسوی جامعه مدنیت توأم با اخلاق الهی و انسانی  پیش خواهد برد.

 وی افزود: نهضت حسینی در کنار عبودیت، تکلیفمداری، اخلاقمداری، بصیرت، همیاری با مظلوم و ایستادن در مقابل ظالم، و اصلاح امور مردم و امر به معروف و نهی از منکر بسیار ارزش دارد و لازم است که مسلمانان این نهضت را سرلوحه زندگی خود قرار دهند تا ملتهای دنیا نیز نهضت عاشورایی که درسش درس آزادگی است، را الگوی زندگی خود قرار دهند.

جعفری در ادامه به کتاب "امام حسین(ع) در اندیشه مسیحیت" تألیف آنتوان بارا مسیحی اشاره و تصریح کرد: در این کتاب آمده است "مسلمانان و شیعیان، حسین(ع) را هنوز نشناختهاند، زیرا اگر حسین برای مسیحیان بود در هر متری از زمین به نام حسین(ع) منبری میساختیم و در هر وجب پرچم حسین را برافراشته میکردیم و با نام حسین همه عالم را پیرو دین مسیح میکردیم."

نماینده مردم بجنورد در خانه ملت اظهار داشت: پیادهروی عزاداران حسینی به مناسبت اربعین سالار شهیدان با این عظمتی که در حال انجام است در جهت مقابله با تروریستها که در تلاشند تا دین اسلام را به دنیا دین خشونت معرفی کنند، بسیار موثر خواهد بود.

جعفری در ادامه با قرائت آیهای از قرآن کریم بیان کرد: پیادهروی عزادارن حسینی در اربعین سالار شهیدان، همبستگی ایمانی بین مسلمانان را نشان می دهد که این همبستگی تمام برنامههای استکبار را که نماد ضد انسانی و طغیان علیه بشریت است، خنثی میکند.

وی با بیان این مطلب که پیاده به زیارت ابا عبدالله الحسین(ع) رفتن بسیار ثواب دارد، گفت: زیارت امام حسین(ع) در روز اربعین بسیار ارزشمند است، چراکه شیعیان در پیاده رفتن به کربلای معلی از حضرت زینب(س) و حضرت سجاد(ع) درس گرفتهاند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها