بروجردی در گفتگو با دفاع پرس:

پیاده‌روی اربعین سالار شهیدان خط بطلانی بر تفکرات اتاق فکر تروریست‎ها است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: پیاده‌روی مردم در اربعین سالار شهیدان خط بطلانی بر تفکر اتاق فکر تشکیل گروهک‌های تروریستی خواهد بود که گروهک‌ها را خلق کردند.
کد خبر: ۳۵۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۲ - 12December 2014

پیاده‌روی اربعین سالار شهیدان خط بطلانی بر تفکرات اتاق فکر تروریست‎ها است

علاءالدین بروجری، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به این که پیادهروی جهت زیارت امام حسین(ع) در اربعین سالار شهیدان سنت چندصد ساله است، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی وشکست صدام رئیس جمهور عراق این پیادهرویها بسیار جوشان و خروشان از سوی مردم برگزار میشود.

وی افزود: سیل خروشان جمعیت ایرانی در پیادهروی اربعین سالار شهیدان مثالزدنی خواهد بود و قرار است جمعی از نمایندگان مجلس نیز خود را جهت شرکت در این بزرگترین راهپیمایی جهان آماده کنند.

نماینده مردم بروجرد در خانه ملت اظهار داشت: پیادهروی ملت در اربعین سالار شهیدان خط بطلانی بر تفکر اتاق فکر تشکیل گروهکهای تروریستی خواهد بود که گروهکها را خلق کردند تا  امروز در مقابل مسلمانان بایستند و با برنامههای بچهگانه خود در تلاشند، اسلامهراسی را در جهان راه بیاندازند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: انفجارهایی که گروهکهای تروریستی علیه شیعیان و اهل تسنن انجام میدهند هیچ تأثیری بر انجام مناسک آنان ندارد و تنها مسلمانان را در اجرای مناسک و مقابله با آنها راسختر میکند.

بروجردی در خاتمه بیان داشت: اقدامات تروریستها در برابر مسلمانان همچون تلاش فردی است که با انداختن ریگی در دریا به دنبال متلاطم کردن دریا است، اما این ریگ هیچ زمان قدرت نخواهد داشت تا بتواند بر سیالیت و خروشان بودن دریا خللی وارد کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها