محمدحسن آصفری در گفتگو با «دفاع پرس»:

اگر دشمنان جمهوری اسلامی به دنبال فتنه ای دیگری هستند با 9 دی دیگری مواجه خواهند شد

9 دی در تاریخ ارزشمند ایران باید باقی بماند و به ثبت برسد و دشمنان جمهوری اسلامی اگر به دنبال فتنه در کشورمان باشند حماسه‌های عظیمی همچون 9 دی این بار تکرارش طور دیگری خواهد بود، به طوری که این بار همه آنها را در دنیا با مخاطره رو به رو خواهد کرد.
کد خبر: ۳۶۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴ - 28December 2014

اگر دشمنان جمهوری اسلامی به دنبال فتنه ای دیگری هستند با 9 دی دیگری مواجه خواهند شد

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، در ارتباط با وقایع 9 دی در کشورمان گفت: 9 دی نشانگر ولایت پذیری مرم ایران اسلامی و لبیک به امام و رهبری است و این روز یک نه بزرگ از جانب آحاد مردم به سیاست های سلطه جویانه آمریکا، انگلیس و غرب در امور داخلی ایران است.

وی ادامه داد: 9 دی نماد وحدت و انسجام و یکپارچگی ایران در برابر غرب است و این روز را بیشتر به عنوان روز بصیرت و آگاهی و بینش و فهم بلند ملت ایران باید دانست و باید گفت 9 دی در تاریخ ارزشمند ایران باید باقی بماند و به ثبت برسد و دشمنان جمهوری اسلامی اگر به دنبال فتنه در کشورمان باشند حماسههای عظیمی همچون 9 دی این بار تکرارش طور دیگری خواهد بود، به طوری که این بارهمه آنها را در دنیا با مخاطره رو به رو خواهد کرد.

این عضو کمیسیوم امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار داشت: اگر فتنه 88 را بزرگتر از دفاع مقدس در بعد تهدیدی ندانیم کمتر از تهدیدات 8 سال جنگ تحمیلی نبوده، دشمن درجنگ تحمیلی به دنبال این بود که نظام ما را با چالش مواجه کند و در سال 88 نیز به دنبال این بود که نظام را دچار دست اندازی اساسی کند و از پیشرفت آن جلوگیری کند.

آصفری تصریح کرد: برون رفت از فتنه هنوز نیاز به زمان دارد چرا که ضربه ای که به نظام خورده است را هنوز آسیب آن را میبینیم و زیاده خواهیهای غرب در مساله هستهای و حقوق بشر تماما پس لرزه های فتنه های 88 در کشور است و لذا 9 دی پیامی را برای غربیها داشت و آنهم اینکه جمهوری اسلامی در چارچوب قانون جلوی نفوذ آنها را خواهد گرفت.

وی خاطر نشان کرد: نمایندگان مجلس نیز همصدا با مردم در این حادثه عظیم حضور پیدا کردند البته بودند عده ای از نمایندگان که مسیر را اشتباه رفتند ولی دوباره بازگشتند، در همین راستا هم مجلس و هم دولت میتوانند نقش تاثیر گذاری بر راه صحیح داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار