نائینی: نخستین گردهمایی عاشقان حسینی ۹ دی در مصلی تهران برگزار می‌شود

رئیس ستاد ۹دی تشکیل کمیته صیانت از آرا را به منظور سلب اعتماد مردمی نسبت به دستگاههای اجرایی دانست و افزود: همسویی داخلی و خارجی اولین شاخصه فتنه ۸۸ بود.
کد خبر: ۳۷۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲ - 28December 2014

نائینی: نخستین گردهمایی عاشقان حسینی ۹ دی در مصلی تهران برگزار می‌شود

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، سردار نائینی رئیس ستاد بزرگداشت 9 دی در نشست خبری با اعلام برنامههای بزرگداشت حماسه 9 دی اظهار داشت: نظام سلطه اولین و اصلیترین معارض و مخالف نظام اسلامی به شمار میآید و مهمترین اقداماتی که غرب به ویژه آمریکا برای باز گرداندن ایران انقلابی به وضعیت گذشته دردستور کار خود قرار داده و آنها را عملیاتی کرد عبارت بود از راهاندازی کودتای نظامی، آشوبهای داخلی، جنگ کم شدت از طریق تحریک اقتصادی و آرام سازی و ایجاد بیثباتی و مهمتر از همه فتنه 88 که در همین راستا برنامهریزی شد.

وی در ادامه افزود: انتخابات 88 نشان داد جمهوری اسلامی ایران در اوج ثبات، اقتدار و رقابت سیاسی لکن مقدمات این انتخابات و فضای تبلیغات انتخاباتی نشان از یک برنامهریزی برای فتنهای پیچیده بود آن هم در شرایطی که کشور را هیچ خطری تهدید نمیکرد.

نائینی فتنه 88 را حادثهای تلخ و چالش برانگیز خواند و عنوان کرد: اولین شاخصه این فتنه شکلگیری همسویی و همکاری محافل داخلی و خارجی بود و این همبستگی بین جریان قدرت طلب و هنجارشکن نظام سلطه به وضوح دیده شد.

وی اردوکشی خیابانی و رویارویی با نظام جمهوری اسلامی را از دیگر شاخصهای فتنه 88 خواند و اظهار داشت: جریان فتنه از طریق هنجارشکنی، عبور از قانون، خسارتهای سنگین سیاسی، اجتماعی، امنیتیو اقتصادی را در ابعاد داخلی و خارجی به نظام تحمیل کرد.

رئیس ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی با بیان اینکه: پیشبینی مؤسسات علمی و نظرسنجی معتبر غربی و داخلی از شش ماه قبل نتیجه انتخابات را پیش بینی کرده بودند گفت: تصور آنها بر این بود که انتخابات با اختلاف چند درصدی به نتیجه میرسد اما در عمل دیدیم جریان فتنه با وجود 11 میلیون اختلاف رأی اعلان تغلب در انتخابات را کردند فتنه یک رویداد کوچک سیاسی و یک دعوای انتخاباتی نبود بلکه جنگ علیه نظام و ایستادن در برابر انقلاب اسلامی بود.

نائینی حماسه 9 دی را ایجاد باور بر مبنای انقلاب اسلامی خواند و تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی برای مقابله با چالشهای پیچیده از قدرت مردمی برخوردار است و قدرت گستردهای برای بسیجگری اجتماعی دارد.

وی با اشاره به مدیریت مقام معظم رهبری تدبیر ایشان را مهمترین عامل آفرینش حماسه 9 دی و مهار فتنه خواند و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با آشکارسازی ماهیت فتنه با بهرهگیری از راهبرد مقابله نرم و قدرت مردمی نظام، انرژی و ظرفیت جامعه را به راه انداختند و با مدیریت مردمی و انقلابی بساط فتنه را جمع کردند.

نائینی افزود: غفلت از فتنه مسئله فتنه را از یاد میبرد و آنچه مسلم است این است که باید از فتنه 88 عبرت گرفت و پیام 9 دی این بود که در نظام جمهوری اسلامی امکان فروپاشی از درون وجود ندارد و در همین راستا پروژه انقلاب رنگین در 9 دی رنگ باخت.

رئیس ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی حماسه اربعین حسینی امسال را استثنائی و بینظیر عنوان کرد و گفت: همان مردمی که حماسه 9 دی را آفریدند حماسه اربعین حسینی امسال را شکل دادند و انشاء الله همه زائرین اربعین حسینی بعد از نماز مغرب در 9 دی و در شب شهادت امام حسن عسکری در سراسر کشور اجتماع خواهند داشتو در تهران ستاد مرکزی مردمی اربعین حسینی اولین گردهمایی عاشقان و زائران اربعین حسینی را در 9 دی در مصلای تهران برگزار خواهند کرد.

نائینی افزود: برنامههای بزرگداشت حماسه 9 دی از قرار زیرمیباشد:
شبکههای رادیویی صدا با بیش از 70 ساعت برنامههای مختلف و شبکههای سیما با بییش از 36 ساعت برنامههای مختلف در قالب کلیپ، گفتگو، فیلم، تحلیل و مستند فعال خواهند بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه مردمی تجسم بصیرت برگزاری مراسم ویژه اهداء تندیس و تقدیر از 30 فعال جبهه مردمی انقلاب رونمایی از کیفرخواست حقوقی محاکمه سران فتنه توسط فعالین داانشجویی دانشگاههای تهران، برگزاری همایش میثاق روزنامهنگاران و دانشجویان بسیجی با ولایت، همایش علمی بررسی نقش دولت انگلیس در فتنه 88، تجمع بزرگ 7 هزار نفری طلاب، برپایی تجمع حافظان و فعالان شهید قرآنی، ساخت نرمافزار اندروید بصیرت، حرکت کاروان روایت فتنه و... از جمله برنامههای ستاد بزرگداشت حماسه 9 دست است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها