سازمان بسیج اساتید:

دولت خبیث انگلیس اصلی‌ترین صحنه گردان فتنه ۸۸ بود

سازمان بسیج اساتید کشور در آستانه حماسه نهم دی‌ماه روز«بصیرت و میثاق با ولایت» بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۷۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹ - 28December 2014

دولت خبیث انگلیس اصلی‌ترین صحنه گردان فتنه ۸۸ بود

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، سازمان بسیج اساتید کشور در آستانه حماسه نهم دی ماه روز «بصیرت و میثاق با ولایت» بیانیهای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: دولت خبیث انگلیس اصلیترین صحنه گردان فتنه 88 بر آن بود تا با سازماندهی وابستههای داخلی و همراهی ساده لوحان بیبصیر نقش آمریکای جنایتکار را در 28 مرداد 1332 ایفا نماید که با سد عظیم الهی مردمی هوشیار و رهبری شجاع و حکیم مواجه شد. وزیر خارجه خبیث انگلیس پس از شکست این کودتا مجبور به اعتراف شد که قدرت و شجاعت رهبری در میدان مدیریت انقلاب اسلامی، مهمترین عامل شکست آنها در این کودتا بوده است.به اعتراف همکاران این دولت خبیث مأموران زبده MI6چارت و ساختار دولت کودتا را نیز تهیه کرده بودند و این موضوع به اطلاع بعضی از سران فتنه در داخل نیز رسیده بود.

این بیانیه میافزاید: با مقایسه کودتای 28 مرداد که آمریکاییها در غیاب و تعطیلی سفارت انگلیس در تهران طراحی و اجرا کردند با فتنه 88 که انگلیسیها در غیاب و تعطیلی سفارت آمریکا در تهران طراحی و اجرا کردند آورده است که حجم، بعد و پیچیدگی فتنه 88 بسیار گستردهتر از کودتای 28 مرداد 32 بود، اما رهبری الهی و پشتیبانی بینظیر مردم از به خصوص در 9 دی باعث شکست فتنه 88 گردید و به تعبیر خلف صالح امام و جانشین به حق امام زمان(ع) این حضور الهی مردم نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیمه کرد.

در ادامه بیانیه مذکور با تأکید بر لزوم درس گرفتن برخی از فتنه 88 آمده است: بعضی کسان که دل در گرو آمریکای جنایتکار و دولت خبیث انگلیس دارند، بار دیگر تلاش دارند تا با نفوذ در بعضی دستگاههای مسئول کشور اینگونه وانمود کنند که مقاومت در مقابل این دولتهای جنایتکار بیفایده است و بهتر است با به رسمیت شناختن کدخدایی آمریکای جنایتکار پرونده مقاومت در ایران اسلامی و منطقه بسته شود و ایران اسلامی بیش از این در خطوط قرمز این قدرتها ورود پیدا نکند و برای اینکه حسن نیت خود را نشان دهد پیچ و مهره  سایتهای غنی سازی اورانیوم را جمع کرده و تحویل آنها دهد و مانند یک عضو گوش به فرمان کدخدا باشد. اینان که بیتردید مزدوری آنها چه با مزد و چه بیمزد برای دشمنان قسم خورده این ملت سالهاست که در نزد مردم قهرمان ایران اسلامی شناخته و روشن شده است بی عرضهتر از آن هستند که بتوانند حتی یک گروه چند ده نفری را دور خود جمع کرده و مدیریت کنند. ادامه کار آنها در جمهوری اسلامی تنها به جهت رأفت اسلامی نظام است، همانطور که نظام با سران خیره سر و فتنهگر داخلی نیز از روی رأفت برخورد کرد و گرنه حکم محاربه در قانون مجازات اسلامی روشن است و در هیچ نظامی نیز اینگونه با اپوزیسیون داخلی، مسامحه و مدار نگردیده است. اوضاع و احوال برخورد این روزهای پلیس ددمنش آمریکای جنایتکار با گروههای مخالف نژادپرستی در این کشور گواه روشنی بر این ادعا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار