آصفری: حریت و آزادگی معنوی شرط توفیق یک مدیر در جامعه دینی است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در نطق میان دستور خود افزود: نهم دی مظهر ولایت‌پذیری و حضور آگاهانه مردم در مقابل کسانی بود که فکر می‌کردند ملت ایران از آرمان امام(ره)، انقلاب و رهبری جدا شده‌اند.
کد خبر: ۳۷۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷ - 28December 2014

آصفری: حریت و آزادگی معنوی شرط توفیق یک مدیر در جامعه دینی است

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، محمدحسن آصفری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در نطق میان دستور خود اظهار داشت: نهم دی مظهر ولایتپذیری و حضور آگاهانه مردم در مقابل کسانی بود که فکر میکردند ملت ایران از آرمان امام(ره)، انقلاب و رهبری جدا شدهاند.

وی افزود: ملت ایران فتنه 88 را فراموش نمیکنند که گروهی از سر نادانی و بعضی از سوی خیانت و جریانی از سوی انتقامگیری این فتنه را اجرا کردند. مردم قانونشکنان مدعی قانونمداری را در فتنه از یاد نخواهند برد.

آصفری به جفای فتنهگران به دلسوزان نظام اشاره کرد و اظهار داشت: حمله به پایگاه بسیج و ضرب و شتم بسیجیان توسط فتنهانگیزان را فراموش نخواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: سازشکاری یا معاملهگری و ترویج فرهنگ چاپلوسی و داشتن ملاحظه دوست و رفیق و فرزند و سرپوش گذاشتن روی خطاهای خود و اطرافیان آسیب جدی به نظام است. امام علی (ع) فرمودند به خدا سوگند من شما را به هیچ کاری فرمان ندادم مگر اینکه خود به کار بسته و از هیچ چیز شما را منع نکردم پیش از اینکه خودم از آن پرهیز کردم. حریت و آزادگی معنوی شرط توفیق یک مدیر در جامعه دینی است.

نماینده مردم اراک ادامه داد: کسانی که وامدار سرمایهداران هستند نمیتوانند حریت و آزادی در رأی و نظر داشته باشند. اولین شرط اعتدال فارق بودن از تعصب نسبت به فرقه خاص است. آن چیزی که شهید مطهری، چهار دهه قبل به عنوان تهیدات انقلاب از آنها نام برده امروز هم وجود دارد. افراطیگری و رخنه فرصتطلبان از جمله آفات دیگر انقلاب است.

وی افزود: تاریخ صدر اسلام و معاصر ایران شاهد این ادعا است. همه میدانند که این آفت بزرگ چه فتنهها به پا کرده است.

آصفری عنوان کرد: وزیر صنعت واقعاً برنامه شما برای جلوگیری از تعطیلی کارخانهها چیست؟ اراکی که روزگاری پایتخت صنعتی کشور بود اکنون اکثر تولید کارخانههای آنها کمتر از 50 درصد است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار