هاشمی نخل ابراهیمی در گفتگو با «دفاع پرس»:

وحدت رمز پیروزی مسلمانان در برابر دشمنان است/ مشکلات کوچک مسلمانان با گفتگو حل می شود

عضو کمیسوین برنامه بودجه و محاسبات مجلس گفت: در هر جامعه ای که وحدت و همبستگی وجود داشته باشد هیچ کس نمی تواند آن جامعه را با شکست مواجه کند.
کد خبر: ۳۸۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۷ - 09January 2015

وحدت رمز پیروزی مسلمانان در برابر دشمنان است/ مشکلات کوچک مسلمانان با گفتگو حل می شود

سید عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی، عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با بیان این مطلب که تفرقه افکنی میان ملتها و اقوام مختلف یکی از راههای دشمن برای تضعیف کشورها و ملت ها است برشمرد و افزود: همانگونه که ملت ایران در زمان انقلاب با وحدت کلمه به پیروزی رسید، امروز نیز دوام و قوام ملتهای مسلمان بر وحدت کلمه است.


وی در ادامه بیان کرد: مسلمانان برای دور شدن از تفرقه که دشمنان این توطئه را طراحی کرده اند باید بر روی اشتراکات خود یعنی خدا، کتاب، پیامبر واحد تأکید کنند و دیدگاهها اختلاف برانگیز را با حضور مراجع و علمای اسلام با گفتگو حل و فصل کنند.


عضو کمیسیون بودجه تصریح کرد: در هر جامعه ای که وحدت و همبستگی وجود داشته باشد هیچ کس نمی تواند آن جامعه را با شکست مواجه کند و امروز در افغانستان، عراق و سوریه و حتی میان قومهای سنی و شیعی می خواهند اختلافاتی را راه بیندازند لذا نیاز به وحدت بیش از هرچیز دیگر در جامع مسلمان احساس می شود.


عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: با توجه به این که مسلمانان دشمنانی دارند که ممکن است در مقاطع مختلف با آنها روبرو شوند لذا برمسلمانان است که در جهت مقابله کردن با دشمنان خود، دشمنان را به اصلی و فرعی تفکیک کنند.


وی افزود: مسلمانان باید بدانند که رژیم اشغالگر قدس و آمریکا در جهت حیات و ممات خود با مسلمانان درگیر می شوند لذا مسلمانان باید با وحدت و انسجام مثال زدنی ترفندها و توطئههای دشمن اصلی را خنثی کنند.


هاشمی نخل ابراهیمی به دشمنان فرعی مسلمانان همچون داعش در عراق و تکفیری ها در سوریه اشاره کرد و افزود: دشمن این گروهها را بوجود آورده تا مسلمانان با هزینه و سرمایه خود به مقابله با دشمن فرعی بپردازند و از برنامه های دشمن اصلی غافل شوند.


نماینده مردم میناب در خانه ملت در خاتمه تأکید کرد: مسلمانان برای مقابله با دشمنان باید اختلافات خود را کنار بزنند و با یکدیگر در خصوص پیشرفت و تعالی ملت های خود صحبت کنند نه در رابطه با اختلافاتی که کوچک هستند و به راحتی قابل حل می باشند.
انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار