یک مقام صهیونیستی؛

مواضع اسرائیل و امریکا در مورد ایران مشترک است

یکی از مقامات رژیم صهیونیستی تاکید کرد اسرائیل و امریکا رویکرد مشترکی در رابطه با نحوه برخورد با برنامه هسته ای ایران دارند.
کد خبر: ۴۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۶ - 06October 2013

مواضع اسرائیل و امریکا در مورد ایران مشترک است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از "ریانووستی"، پس از سخنان شب گذشته باراک اوباما رئیس جمهور امریکا مبنی بر اینکه ایران حداقل یک سال تا ساخت سلاح هسته ای فاصله دارد، یکی از مقامات رژیم صهیونیستی با تکرار اتهامات علیه ایران بیان داشت اسرائیل و امریکا رویکرد مشترکی در رابطه با نحوه برخورد با برنامه هسته ای ایران دارند.

گفتنی است تاکید این مقام صهیونیستی بر دیدگاه های مشترک امریکا و اسرائیل درباره برنامه هسته ای ایران در حالی بیان شد که پیش از این بنجامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شده بود ایران تنها شش ماه با ساخت سلاح هسته ای فاصله دارد، در حالی که اوباما در سخنان شب گذشته خود گفت ایران در صورت تعقیب سیاست ساخت تسلیحات هسته ای حداقل یک سال با ساخت این تسلیحات فاصله دارد.

شایان ذکر است پیش از این و در جریان سفر نتانیاهو به نیویورک، رهبران امریکا و رژیم صهیونیستی با تکرار اتهامات علیه ایران تاکید کردند که دو طرف درباره ضرورت جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای دیدگاه مشترکی دارند.

در این رابطه باید خاطر نشان ساخت که این اتهامات علیه برنامه هسته ای کشورمان و تاکید رهبران اسرائیل و امریکا در مورد ضرورت جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای در حالی مطرح می شود که رئیس جمهور و وزیر خارجه کشورمان با حضور در نشست مجمع عمومی سازمان ملل بارها بر صلح آمیز بودن برنامه هسته ای کشورمان تاکید کرده اند و دستیابی به سلاح هسته ای را مغایر با احکام اسلامی و منافع ملی توصیف کرده اند.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار