به کارگردانی سامان سالور:

پرواز در ارتفاع صفر از پایگاه شکاری تهران، اصفهان و دزفول کلید خورد

محمد نشاط گفت: عملیات های ویژه هوایی بخش قابل توجهی از این سریال را به خود اختصاص می دهد
کد خبر: ۵۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۹ - 26October 2013

پرواز در ارتفاع صفر از پایگاه شکاری تهران، اصفهان و دزفول کلید خورد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، محمد نشاط تهیه کننده فیلم " پرواز درارتفاع صفر" ضمن اعلام حضور مهدی پاکدل ، سمیرا حسن پور و بهناز رهنما در این سریال اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته پایگاه های شکاری تهران، اصفهان و دزفول لوکیشن های اصلی این سریال خواهند بود و 60 درصد از سکانس های ما از جمله عملیات های هوایی در این سه پایگاه انجام خواهد شد.

وی افزود: البته بازدیدهایی نیز از پایگاه نوژه همدان انجام شده اما هنوز برای  استفاده از این پایگاه به جمع بندی قطعی نرسیده ایم. نویسندگی این سریال بر عهده "سمیرا حسنپور" و "نریمان ماهچی"  است.

محمد نشاط تصریح کرد: این سریال با مشارکت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی تولید می شود. طبق توافقات انجام شده کلیه تجهیزات فنی هوایی مورد نیاز این اثر از سوی این ارگان تامین می شود و در صورت توافقات نهایی در زمینه تامین بودجه نیز این نیرو مشارکت خواهد داشت.

وی افزود: "پرواز در ارتفاع صفر" به روایت زندگی یک خلبان جنگی می پردازد که در ابتدای جنگ مطلع می شود که نامزدش به بیماری قلبی مبتلاست و او باید بین عشق به وطن و عشق به همسر یکی را انتخاب کند.

وی تصریح کرد: درحال حاضر مشغول انتخاب عوامل پشت صحنه و بازیگران مکمل هستیم و به محض اتمام کار سالور در پروژه سینمایی " تمشک " تصویربرداری " پرواز در ارتفاع صفر " آغاز خواهد شد.تصور ما برای شروع تصویربرداری نیمه دوم آبان ماه است و زمانی که در نظر گرفته شده برای این مرحله در حدود دوماه و نیم الی سه ماه است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار