پرواز در ارتفاع صفر با حضور مهدی پاکدل

مینی سریال" پرواز در ارتفاع صفر" با حضور سامان سالور به عنوان کارگردان و مهدی پاکدل به عنوان بازیگر اصلی کلید خورد.
کد خبر: ۴۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۷ - 19October 2013

پرواز در ارتفاع صفر با حضور مهدی پاکدل

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، محمد نشاط تهیه کننده فیلم "پرواز در ارتفاع صفر" با اعلام این خبر گفت: علاوه بر مهدی پاکدل تاکنون حضور سمیرا حسن پور و بهناز رهنما به عنوان بازیگر زن در این پروژه قطعی شده است و انتخاب دیگر بازیگران و عوامل پشت صحنه ادامه دارد.


وی افزود: تصور ما برای شروع تصویربرداری نیمه دوم آبان ماه است و زمانی که در نظر گرفته شده برای این مرحله در حدود دوماه و نیم الی سه ماه است.


بنا براین گزارش مجموعه پرواز در ارتفاع صفرکه با همکاری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تولید می شود، به روایت زندگی یک خلبان جنگی می پردازد که در ابتدای جنگ مطلع می شود که نامزدش به بیماری قلبی مبتلاست و او باید بین عشق به وطن و عشق به همسر یکی را انتخاب کند.

تولید  سریال " پرواز در ارتفاع صفر" در 7 قسمت 40 دقیقه ای می باشد. بخش قابل توجه این سریال عملیات های ویژه هوایی بوده که به همین منظور قطعا" برنامه ریزی گسترده ای برای این بخش انجام خواهد شد.


گفتنی است، سامان سالور آثاری از جمله "چند کیلو خرما برای مراسم تدفین" و " آمین خواهیم گفت" را کارگردانی و آن  را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است.


وی در حوزه دفاع مقدس کارگردانی فیلم " سیزده 59" را بر عهده داشت که در زمان اکران با نگاه مثبت منتقدان و اقبال عمومی مردم مواجه شد.

نظر شما
پربیننده ها