نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:

حرمت خون شهدا در مناسبات سیاسی باید حفظ شود

آیت‌الله «علم‌الهدی» گفت: اگر فردی بخواهد در نظام مقدس جمهوری اسلامی کار کند و از نظر شخصیت سیاسی بالا برود، با خون شهدا نمی‌سازد. آن خون شهید فرد را ساقط می‌کند. در این مملکت هیچ سکویی نمی‌توانید درست کنید که اوج بگیرید و روی خون شهید نباشد، این سکو برای شما چاه ویل می‌شود؛ جز این که بخواهید برای رضای خدا کار کنید.
کد خبر: ۵۰۷۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴ - 20February 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، آیت‌الله‌ «سید احمد علم‌الهدی» نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی امروز در دیدار با اعضای شورای اسلامی مشهد اظهار داشت: در انقلاب اسلامی و نظام این خاصیت وجود دارد که اگر در مجموعه کارهایی که صورت می‌گیرد اخلاص نباشد، آخرش ضرر است. همانطور که در این ۴۳ سال خیلی افراد آمدند و زحمت کشیدند، خیلی از آنهایی که یک روز مورد تکریم همه بودند در حوزه‌های گوناگون، یک مرتبه از چشم‌ها ساقط شدند و خیلی افرادی که مورد توجه نبودند، دستی آمد، این‌ها را بالا برد و مورد توجه همه قرار داد، تفاوت قضیه در اخلاص بود.

وی افزود: نباید از خون شهدا برای خود سکوی پرش ساخت. اگر فردی بخواهد در نظام مقدس جمهوری اسلامی کار کند و از نظر شخصیت سیاسی بالا برود، با خون شهدا نمی‌سازد. آن خون شهید فرد را ساقط می‌کند. در این مملکت هیچ سکویی نمی‌توانید درست کنید که اوج بگیرید و روی خون شهید نباشد، این سکو برای شما چاه ویل می‌شود؛ جز این که بخواهید برای رضای خدا کار کنید.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: مشکل جوانان امروز کم‌حوصلگی است، اما کاری که شما شروع کردید نیاز به حوصله، تحمل و ظرفیت بالا دارد.

علم‌الهدی تأکید کرد: وقتی کسی آمد به مردم اعلام کرد من نماینده شما هستم یعنی شما هر چه کار کنید مردم از شما تشکر نکنند، هرچه هم کم‌کاری شد یا نقطه نظر مردم تأمین نشد به او اعتراض کنند، اقتضای کار شما این است زیرا شما از خود مردم هستید.

وی بیان داشت: شما را مردم انتخاب کردند، دیگر نمی‌توانید موضع مطالبه‌گر داشته باشید، اگر نقصی در کار بود مردم از شما مطالبه می‌کنند. کار را باید برای خدا انجام داد، اگر کار را درست انجام دهید خدا تقدیر می‌کند و پاداش می‌دهد اما اگر کار را درست انجام ندهید، خدا از شما بازخواست می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مردم شما را انتخاب کرده‌اند و باید برای مردم تلاش کنید. در تصویب هر طرح و هر هزینه برای مردم، حتمأ دقت شود فشاری به مردم وارد نشود یا هزینه نابجا به مردم تحمیل نشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها