فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

راه برون رفت از مشکلات کشور عملی کردن اندیشه عملگرایی شهید سلیمانی است

«معروفی» گفت: راه برون رفت از همه مشکلات کشور ما در تمام عرصه بدون استثنا عملی کردن اندیشه عملگرایی شهید سلیمانی است.
کد خبر: ۵۱۲۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶ - 21March 2022

راه برون رفت از مشکلات کشور عملی کردن اندیشه عملگرایی شهید سلیمانی است

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، سردار «حسین معروفی» فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عصر امروز در مراسم سالروز تولد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در محل گلزار شهدای کرمان ضمن تبریک فرا رسیدن سال 1401 اظهار داشت: امسال سالی است که مزین به شعار ارزشمند «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» است و سالی که با تولد منجی عالم بشریت امام مهدی(عج) گره خورده است و امروز، سالروز تولد ابر مرد جهان تاریخ شیعه در قرن چهاردهم است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: امروز یکم فروردین ماه، سالروز تولد مردی است که حیات طیبه در زمان حضور مادی داشت و امروز حیات طیبه اش در شهادت و معنویت او است و اثرش در جامعه، جهان اسلام، مسلمین، شیعه و بشریت ملموس و نمایان است.

وی بیان کرد: امروز قطعا برای دوستداران انقلاب اسلامی یک سالروز عادی و تولد فردی معمولی نیست؛ امروز تولد شخصیتی است که صاحب مکتب، مدرسه و راه است؛ به این معنی که صاحب مکتبی است که ما را به سعادت و عاقبت به خیری می رساند.

این مقام مسئول عنوان کرد: خدا را شاکریم که امام راحل و امام خامنه ای را درک کردیم و این شخصیت کم نظیری که در اسلام، قرآن، پیامبر(ص)، اهل بیت علیه السلام، ولایت و در ملت ایران ذوب شد را درک کردیم و امروز عصاره شیعه، ملت بزرگ ایران و انقلاب اسلامی ما شد.

سردار معروفی ادامه داد: شخصیتی که حیاتش در طول 38 سال و ذره ذره عمر با برکتش؛ برکت، عزت، شرف و بزرگ بود و امروز شهادتش نیز عزت، شرف و بزرگی برای همه مسلمین است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ابراز کرد: امروز روز تولد این شخصیتی است که عاشق اهل بیت علیه السلام بود و برای بسترسازی ظهور حضرت حجت و عملی کردن گام دوم انقلاب اسلامی، همه وجودش را که جان و آبرویش بود، در طبق اخلاص قرار داد و مجاهدت کرد و ما امروز مفهوم جهاد را می فهمیم.

وی افزود: امروز جاودانی و ماندگاری او همین رمزی است که این انسان بزرگ برای بچه هایش در ثارالله به اخلاص در عمل سفارش می کرد و نتیجه آن را ما امروز شاهدیم و مشاهده می کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: تولد ارزشمند این شخصیت جاوید و ماندگار به همه مردمان خوب، عزیز، باوفا، قدرشناس و حاج قاسمی تبریک می گوییم و از طرف همه شما این روز را به محضر شریف خانواده معزز و معظم و خاندان سلیمانی تبریک می گویم.

سردار معروفی تأکید کرد: راه برون رفت از همه مشکلات کشور ما در تمام عرصه بدون استثنا عملی کردن اندیشه عملگرایی شهید سلیمانی است؛ این انسان بزرگ در مکتب اهل بیت علیه السلام بود و با قرآن زیست و به قرآن عمل کرد و قران و اهل بیت علیه السلام را سرلوحه خود قرار داد و در تمامی عرصه های امروز مایه عزت، سربلندی و شرف ماست.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطر نشان کرد: اگر امروز اندیشه مدیریتی و فرماندهی شهید سلیمانی به عنوان دکترین عملی در کشور ما ساری و جاری شود ما به راحتی می توانیم از همه مشکلات عبور کنیم که ضلع اصلی اندیشه شهید سلیمانی وحدت عملی حول ولایت و حجت خداست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها