اخضر ابراهیمی وارد سوریه شد

فرستاده ویژه سازمان ملل و اتحادیه عرب بعد از گفتگو با مقامات برخی از کشورهای منطقه در مورد بحران سوریه وارد این کشور شد.
کد خبر: ۵۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۹ - 28October 2013

اخضر ابراهیمی وارد سوریه شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از "الجزیره"، در شرایطی که طی دو روز اخیر نظرات مختلفی در مورد برگزاری کنفرانس صلح ژنو 2 از سوی بازیگران مختلف مطرح شده است، اخضر ابراهیمی فرستاده ویژه سازمان ملل و اتحادیه عرب پس از دیدار با مقامات ارشد برخی کشورهای منطقه برای دیدار و گفتگو با مقامات دولتی سوریه وارد این کشور شد.

ابراهیمی که در دیدار با مقامات کشورهای مختلف منطقه مانند مصر، اردن، لبنان، عراق و ایران تلاش داشت زمینه لازم را برای برگزاری و نتیجه بخش بودن مذاکرات ژنو دو فراهم نماید، در پی آن است گفتگوهایی نیز با بشاار اسد رئیس جمهور و وزیر خارجه این کشور به منظور ایجاد زمینه لازم برای برگزاری مذاکرات داشته باشد.

گفتنی است فرستاده ویژه سازمان ملل و اتحادیه عرب پیش از آغاز تور منطقه ای خود با رهبران برخی گروه های شورشی نیز دیدار و گفتگو نموده است.

شایان ذکر است هدف اصلی اخضر ابراهیمی از تور منطقه ای خود و گفتگو با مقامات سوریه کسب حمایت لازم برای برگزاری مذاکرات صلح و کسب اطمینان از وجود اراده لازم برای نتیجه بخش بودن این مذاکرات است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار