مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

نظام سلطه مرعوب انقلاب اسلامی شده است

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: به برکت دفاع مقدس، جمهوری اسلامی از کشورهای مسلمان و آزادی‌خواهانی که تحت ستم زورگویان عالم قرار گرفته‌اند حمایت و پشتیبانی می‌کند؛ بر همین اساس نظام سلطه مرعوب انقلاب اسلامی شده است.
کد خبر: ۵۲۹۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۷ - 15June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان کلات به ریاست «علی صلاحی» فرماندار شهرستان و با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و سایر اعضا در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این نشست اظهار داشت: حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مأموریت فرابخشی و فرازمانی است و به همه ساختارها و مجموعه‌هایی که در پرتو نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دارند و از برکات انقلاب اسلامی بهره هستند مرتبط می‌شود.

وی افزود: تا جایی که جبهه مقاومت گسترش پیدا کرده و از دفاع مقدس تأثیر گرفته حفظ آثار این حماسه به‌عنوان یک تکلیف باید مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول ادامه داد: پیشرفت‌های امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی که به برکت مجاهدت‌ها، ایثارگری‌ها و مقاومت بی‌نظیر مردم در عرصه‌های مختلف بدست آمده اقتدار جمهوری اسلامی را رقم زده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی خاطرنشان کرد: نظام سلطه نمی‌خواست انقلاب اسلامی علیه استکبار جان بگیرد اما به کوری چشم مستکبرین عالم، جمهوری اسلامی از میانه همه توطئه‌ها با سربلندی بیرون آمده و بر تحولات منطقه و بین‌الملل اثرگذار شده است.

یوسفعلی‌زاده گفت: حق بر باطل پیروز است و اراده انقلاب اسلامی بر طواغیت تحمیل شده و خواهد شد که این مهم در پرتو جهاد و مقاومت محقق شده است.

نظام سلطه مرعوب انقلاب اسلامی شده است

وی یادآور شد: تکلیف است ارزش‌های مقدس که پیام مقاومت، جهاد و شهادت را به‌ همراه دارد نشر دهیم و نگذاریم دشمن جمهوری اسلامی به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

این مسئول تأکید کرد: باید انقلاب اسلامی را که ثمره مجاهدت‌های آحاد جامعه است قدر بدانیم و به‌واسطه امنیت و آرامش حاکم بر کشور که حاصل هدایت‌های داهیانه امام خمینی (ره) و در ادامه رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین ایثار شهدا و رزمندگان است خدا را شاکر باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی بیان داشت: ضربات آخر بر پیکر دشمن وارد شده، آمریکا در حال فروپاشی است و نظام مقدس جمهوری اسلامی جلوه‌گری می‌کند و مسیر پیشرفت را با شتاب طی می‌کند.

یوسفعلی‌زاده تصریح کرد: دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی طی سال‌های اخیر جلوگیری از تحریف، تغافل، نفوذ و انحراف از اصول است. تلاش دشمن در اجرای سیاست‌های خصمانه خود متوجه بنیان‌هایی است که منشاء توفیقات است که باورهای دینی، رعایت‌های شرعی، سجایای اخلاقی، ایثار و جانفشانی در راه آرمان‌ها را شامل می‌شود.

وی گفت: تضعیف ولایت فقیه که هدایت نظام مقدس جمهوری اسلامی را در طول ۴۳ سال حیات انقلاب اسلامی بر عهده داشته جزو راهبردهای دشمن است که آحاد جامعه باید با تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی این دسیسه دشمن را خنثی کند.

این مسئول افزود: در تقابل مقاومت و سازش با مستکبرین، تا زمانی که باطل هست جبهه حق باید مبارزه کند و در این مسیر همواره توان دفاعی خود را ارتقا دهد.

نظام سلطه مرعوب انقلاب اسلامی شده است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی ابراز داشت: راه شهدا و دفاع مقدس مسیر عزت و سربلندی ماست. نظام مقدس جمهوری اسلامی باید دائما مترصد این بحث باشد که از جاده اصلی که ایمان، عمل صالح، تبعیت از ولایت، جهاد و مقاومت است منحرف نشود.

یوسفعلی‌زاده خاطرنشان کرد: به برکت دفاع مقدس، جمهوری اسلامی از کشورهای مسلمان و آزادی‌خواهانی که تحت ستم زورگویان عالم قرار گرفته‌اند حمایت و پشتیبانی می‌کند؛ بر همین اساس نظام سلطه مرعوب انقلاب اسلامی شده است.

وی بیان داشت: مسئولین در عرصه‌های مختلف باید به دفاع مقدس تأسی کنند. خدمت صادقانه، جهادی و بی‌منت و همچنین تکریم شهدای گمنام، شهدا و ایثارگران تقویت راه شهید و شهادت است.

این مسئول برگزاری جلسه ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و شورای هماهنگی حفظ آثار در شهرستان را به‌صورت مستمر ضروری دانست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی خواستار تشکیل هیئت امنا شهدای گمنام شهرستان شد تا احداث یادمان شهدای گمنام شهرهای کلات و زاوین با انسجام‌بخشی به ظرفیت‌های محلی و جدیت دنبال شود و با برگزاری برنامه‌های فرهنگی این یادمان‌ها به مراکز ترویج فرهنگ جهاد و مقاومت تبدیل شود.

فرماندار شهرستان کلات نیز در این نشست نشر ارزش‌های دفاع مقدس را یک اولویت اجتماعی در راستای حاکمیت فضایل اخلاقی در جامعه دانست و بر آمادگی دستگاه‌های اجرایی شهرستان در راستای اجرای مأموریت‌های این حوزه تأکید کرد.

نظام سلطه مرعوب انقلاب اسلامی شده است

در این نشست سرهنگ دوم پاسدار «ابوالفضل زیدانلو» فرمانده سپاه ناحیه کلات و حجت‌الاسلام «خسرو خاکشور» مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان کلات گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارائه کردند.

همچنین جمعی از مسئولین به ارائه گزارش از روند احداث یادمان شهدای گمنام شهر کلات پرداختند.

در پایان احکام مسئولیت «علی صلاحی» فرماندار شهرستان کلات به‌عنوان رئیس هیئت امنای شهدای گمنام شهرستان و حجت‌الاسلام «محسن تسلیخ» امام جمعه شهرستان و سرهنگ دوم پاسدار «ابوالفضل زیدانلو» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج توسط مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی اعطا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار