مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

راهبرد نظام سلطه به حاشیه بردن فرهنگ «مقاومت» است

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: سیاست نظام سلطه مخالفت با مقاومت به‌عنوان راهبرد اساسی جمهوری اسلامی و به‌حاشیه بردن این فرهنگ است؛ بر همین اساس برای خنثی‌سازی این توطئه‌ باید نسبت به نشر ارزش‌های دفاع مقدس که تداوم‌بخش حرکت روبه‌پیش انقلاب اسلامی است اهتمام شود.
کد خبر: ۵۲۹۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰ - 16June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ستاد گرامیداشت مناسبت‌ها به ریاست حجت‌الاسلام «حجت گنابادی‌نژاد» معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی و با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و سایر اعضا در سالن شهید باهنر مشهد برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این نشست ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته استانی در گرامیداشت سالگرد حماسه فتح خرمشهر اظهار داشت: باید با تعصب، غیرت و اغتنمام فرصت‌ها پای نشر ارزش‌های دفاع مقدس بایستیم.

وی افزود: سیاست نظام سلطه مخالفت با مقاومت به‌عنوان راهبرد اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی و به‌حاشیه بردن این فرهنگ است؛ بر همین اساس باید نسبت به نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت که تداوم‌بخش حرکت روبه‌پیش انقلاب اسلامی است اهتمام شود و با مضاعف کردن تلاش‌ها و تقویت انسجام درونی در پاسداشت این حماسه جاوید از پای ننشست.

این مسئول تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) هفت توصیه و تأکید داشتند که مرکز ثقل آن ادامه راه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهداست که باید در اجرای مأموریت‌ها مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این نشست ضمن مرور مصوبات جلسه گذشته شورای هماهنگی حفظ آثار استان، از دستگاه‌های عضو شورا خواست تا به‌ رده‌های خود در شهرستان‌ها تأکید کنند برنامه‌های ابلاغی و برنامه‌های گرامیداشت مناسبت‌ها را در مقیاس محلی اجرا کرده و ثبت فعالیت‌های را در سامانه سادم وجهه همت خود قرار دهند.

ضرورت هدف‌گذاری در اجرای مأموریت‌های حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس

حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد در این نشست ابراز داشت: جلسات شورای هماهنگی حفظ آثار و ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس فرصتی است تا سرعت در اجرای مأموریت‌ها را متناسب با تکالیفی که بر عهده داریم شتاب دهیم.

وی افزود: دستگاه‌ها، ساختارها و تشکل‌های مردم‌نهاد فعال دفاع مقدس برای پیش‌برد مأموریت‌ها در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس، افق روشنی را در عرصه‌های مختلف برای خود ترسیم کنند و براساس هدف‌گذاری‌های صورت گرفته گام بردارند.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی تأکید کرد: نقش زنان در دفاع مقدس به‌صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد تا در اقداماتی که صورت می‌گیرد عقبه‌های تاریخی رویدادهای دفاع مقدس معنای بیشتری پیدا کند.

در این نشست کمیته‌های ادبیات و زنان وابسته به شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه مأموریتی خود ارائه کردند.

همچنین محمدرضا حقدادیان مسئول دبیرخانه ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس ضمن ارائه گزارش از اقدامات صورت گرفته در سطح استان در راستای گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، به تشریح مناسبت‌های تیرماه پرداخت و خواستار گرامیداشت این مناسبت‌ها با بهره‌گیری از ظرفیت‌های استانی شد.

راهبرد نظام سلطه به حاشیه بردن فرهنگ «مقاومت» است

راهبرد نظام سلطه به حاشیه بردن فرهنگ «مقاومت» است

راهبرد نظام سلطه به حاشیه بردن فرهنگ «مقاومت» است

راهبرد نظام سلطه به حاشیه بردن فرهنگ «مقاومت» است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار