مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دیدار کرد

سردار «یوسفعلی‌زاده» در دیدار با حجت‌الاسلام‌ «سلطانی» استفاده از تجارب شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی را در گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع‌ مقدس و مقاومت راه‌گشا دانست.
کد خبر: ۵۲۹۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۸ - 19June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، نشست مشترک سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و حجت‌الاسلام «سیدمحمد سلطانی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این نشست اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از گذشته‌های دور تاکنون منشأ خدمات بسیار ارزشمندی بوده است.

وی افزود: بحمدالله گرامیداشت ایام‌الله و انسجام مومنین زیر پرچم اولیا دین و انقلاب اسلامی با قوت تداوم دارد.

این مسئول در ادامه به تشریح مأموریت‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: بنا به تدبیر ستاد کل نیروهای مسلح همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس، مناسبت‌های ملی این حماسه جاوید فهرست شده تا دستگاه‌ها، ساختارها و تشکل‌های مردم نهاد فعال در حوزه دفاع مقدس بااستفاده از ظرفیت‌های استانی و محلی نسبت به پاسداشت این مناسبت‌ها در طول سال اقدام کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ۲ ساله ستاد گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت استان، در خصوص سامانه سادم که به‌منظور ثبت فعالیت‌های حوزه گرامیداشت مناسبت‌ها راه‌اندازی شده مطالبی را ارائه کرد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دیدار کرد

یوسفعلی‌زاده در ادامه با بیان اشاره به گسترش مأموریتی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی در شهرستان‌ها، تعامل و هم‌افزایی مسئولین دفاتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس و نمایندگان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در شهرستان‌ها را در پیشبرد مأموریت‌های مشترک مورد تأکید قرار داد.

این مسئول استفاده از تجارب شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی را در گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع‌ مقدس و مقاومت راه‌گشا دانست.

حجت‌الاسلام سلطانی نیز در این نشست بیان داشت: بحمدالله ظرفیت‌ها و هماهنگی‌های خوبی در سطح استان وجود دارد که باید در راستای گرامیداشت ایام‌الله و مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت از آنها بهره برد.

وی تبلیغات محیطی سطح شهر مشهد را در گرامیداشت مناسبت‌ها موثر دانست و خاطرنشان کرد: برای نشر ارزش‌ها و معارف انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همه باید به میدان بیایند تا در سایه هماهنگی برنامه‌های ماندگاری را به اجرا درآورد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دیدار کرد

این مسئول هم‌افزایی و تعامل تشکل‌های انقلابی را در راستای گرامیداشت ایام‌الله و مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت مورد تأکید قرار داد.

در این نشست «محمدرضا حقدادیان» مسئول دبیرخانه ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی حضور داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار