مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

رسالت اداره‌کل ورزش و جوانان پرورش مجاهد تراز انقلاب اسلامی است

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: آمادگی جسمانی پیش‌نیاز موفقیت‌های میدانی در عرصه‌های جهادی در بستر زمان است؛ بر همین اساس عرصه مأموریتی اداره‌کل ورزش و جوانان استان عرصه رزمنده‌پروری و مجاهدپروری است.
کد خبر: ۵۲۹۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۷ - 18June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با «سیدعلی‌اکبر هاشمی جواهری» سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این دیدار اظهار داشت: با توجه به این حقیقت که عقل سالم در بدن سالم است و بنا به حقایق صحنه مخصوصا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، رزمندگان به دلیل برخورداری از آمادگی جسمانی از نظر روحی نیز در سطح بالایی قرار داشتند، حتی جمعی از رزمندگان که به شرف جانبازی نائل آمدند آمادگی و توانایی جسمی خود را حفظ و تقویت کردند که تعدادی از آنها امروز در عرصه‌های مختلف ورزشی افتخارآفرین شدند.

وی افزود: آمادگی جسمانی پیش‌نیاز موفقیت‌های میدانی در عرصه‌های جهادی در بستر زمان است؛ بر همین اساس عرصه مأموریتی اداره‌کل ورزش و جوانان استان عرصه رزمنده‌پروری و مجاهدپروری است.

این مسئول تصریح کرد: آمادگی جسمانی تعیین‌کننده است، حوزه ورزش مانند سایر حوزه‌ها فراگیر است و فعالیت‌های ورزشی در کنار فعالیت‌های دیگر جریان دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی ادامه داد: امید است در تعامل مشترک فعال بین ۲ اداره‌کل به نقش ورزش، ورزشکاران و مجموعه‌های ورزشی در دوران دفاع مقدس پرداخته شود.

یوسفعلی‌زاده تصریح کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان استان با معرفی نماینده‌ای که نسبت به پیشینه این اداره‌کل در دفاع مقدس آگاهی کامل دارد نسبت به انعکاس نقش خود در دانشنامه دفاع مقدس استان اهتمام داشته باشد.

وی گفت: کار متقن در اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان صورت می‌گیرد و براساس آن در حوزه‌های مختلف از جمله ادبی و هنری تولید محتوا شده و در فضای مجازی و رسانه‌ای در سطح ملی و استانی منتشر و باز نشر می‌شود.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت نقش‌آفرینی اداره‌کل ورزش و جوانان در ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: باید ستاد داخلی گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس در اداره‌کل ورزش و جوانان استان تشکیل شود و با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در سطح استانی و شهرستانی نسبت به گرامیداشت مناسبت‌های فهرست شده و همچنین ثبت اقدامات صورت گرفته در سامانه سادم اقدام شود.

هاشمی جواهری نیز در این دیدار ابراز داشت: ورزش در تقویت روحیه و آمادگی جسمانی رزمندگان در دوران دفاع مقدس نقش تعیین‌کننده‌ای داشته اما به‌خوبی به این نقش پرداخته نشده که ضروری است این کارکرد از طریق تاریخ شفاهی پیشکسوتان و فرماندهان احصا و در قالب‌های مختلف به جامعه ارائه شود.

وی ادامه داد: امروز نیز ورزش در ارتقا سطح آمادگی‌های نیروهای مسلح از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی در پایان حمایت این اداره‌کل را از فعالیت‌های حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس اعلام کرد.

در این نشست سرهنگ پاسدار «جواد شایان» مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مشهد، «محمدرضا حقدادیان» دبیر ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و سرگرد پاسدار «مجتبی نیازی» مدیر هماهنگی امور شهرستان‌های اداره‌‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گزارشی از اقدامات صورت گرفته حوزه مأموریتی خود ارائه کردند و همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان استان را در اجرای هر چه بهتر مأموریت‌های مشترک خواستار شدند.

رسالت اداره‌کل ورزش و جوانان پرورش مجاهد تراز انقلاب اسلامی است

رسالت اداره‌کل ورزش و جوانان پرورش مجاهد تراز انقلاب اسلامی است

رسالت اداره‌کل ورزش و جوانان پرورش مجاهد تراز انقلاب اسلامی است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار