آخرین اخبار انتفاضه قدس؛

64 شهید و 7هزار 200 مجروح از آغاز انتفاضه تا‌کنون

وزارت بهداشت فلسطین طی بیانیه‌ای آمار شهدای انتفاضه قدس را از آغاز انتفاضه تاکنون 64 شهید و 7 هزار 200 نفر مجروح اعلام کرد.
کد خبر: ۵۶۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸ - 28October 2015

64 شهید و 7هزار 200 مجروح از آغاز انتفاضه تا‌کنون

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس به نقل از خبرگزاری معا، وزارت بهداشت فلسطین شب گذشته طی بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که از آغاز انتفاضه قدس تاکنون 64 فلسطینی شهید و 7 هزار و 200 نفر زخمی شدهاند.

در ادامه بیانیه آمدهاست: 14 نفر از شهدای انتفاضه کودک هستند که بزرگترین آنها 17 ساله و کوچکترین آنها کمتر از 2 سال است. به طور کلی 21.87 درصد شهدا را کودکان تشکیل میدهند.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین اعلام کرد: تعداد شهدای کرانه باختری 46 نفر، نوارغزه 17 نفر و اراضی اشغالی 1948 نیز یک نفر است.

لازم به ذکر است که نظامیان رژیم صهیونیستی در جدیدترین جنایت خود شامگاه سهشنبه جوانی فلسطینی را در منطقه «تل الرمیده» در الخلیل به ادعای تلاش برای حمله به یک نظامی این رژیم با سلاح سرد به رگبار بسته و به شهادت رساندند.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در حملات خود علیه شهروندان فلسطینی از گلوله جنگی، گلوله پلاستیکی و گاز اشک آور و ضرب و شتم استفاده می کند.

سرزمینهای اشغالی طی 27 روز اخیر به دلیل هتک حرمت مسجدالاقصی و اجرای توطئه تقسیم زمانی و مکانی از سوی صهیونیستها، صحنه درگیریهای شدیدی میان فلسطینیها با نیروهای امنیتی و نظامیان رژیم صهیونیستی بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها