فرمانده پایگاه هوانیروز کرمانشاه در گفت‌گو با دفاع‌پرس:

هوانیروز در تمامی شرایط پای کار انقلاب اسلامی و مردم بوده است

سرهنگ «عینی» گفت: هوانیروز در تمامی شرایط پای کار انقلاب اسلامی و مردم بوده است که در زلزله و سیل نمونه‎ای از فداکاری‎های نیرو هوایی رامشاهده کردید.
کد خبر: ۵۸۷۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۶ - 06May 2023

هوانیروز در تمامی شرایط پای کار انقلاب اسلامی و مردم بوده استسرهنگ «رحیم عینی» فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه در مراسم صعود به ارتفاعات بازی‌دراز شهرستان سرپل ذهاب در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، اظهار داشت: همواره اتحاد سپاه و ارتش خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی بوده و نیروی سپاه پاسداران منبعث از یک اعتقاد و تفکر پاک انقلابی ایران اسلامی است و تمامی نیرو‌های مسلح ایران مانند برادر پشت نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند.

سرهنگ عینی با بیان اینکه بعد از دفاع مقدس، تهاجم فرهنگی در دستورکار دشمنان انقلاب اسلامی قرار گرفته است، گفت: ترویج ارزش‎های اسلامی و حرکت عظیم فرهنگی راهیان نور مهم‌ترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی ایران است.

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه با بیان اینکه هوانیروز همواره در کنار انقلاب ایران اسلامی بوده است، افزود: هوانیروز در دوران دفاع مقدس در بیشتر عملیات‎ها نقش بسیاری داشته است بخصوص در عملیات بازی دراز که نقش مستقیم در نتیجه این عملیات داشت.

وی گفت: جهاد تبیینی که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند در همین یادواره‌های شهدا باید انجام گیرد و مسوولان در کنار مردم باید در این مراسم‌ها شرکت کنند، چون اگر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود دشمنان این مرز و بوم نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

سرهنگ عینی گفت: هوانیروز در تمام شرایط پای کار انقلاب اسلامی و مردم بوده است که در زلزله و سیل نمونه‎‌ای از فداکاری‎های این نیرو  را مشاهده کرده‌اید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها