اطلاعیه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس؛

نقش و همت شهید "حسن تهرانی مقدم" بر روی توانمندی های افتخارآمیز سپاه حک شده است

بنیادحفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در اطلاعیه ای با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سرلشکر حسن تهرانی مقدم و دیگر شهدای اقتدار سپاه از آحاد ملت ایران برای شرکت در آئین های گرامیداشت این شهیدان دعوت بعمل آورد.
کد خبر: ۵۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۶ - 11November 2013

نقش و همت شهید

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در بخشی از این اطلاعیه آمده است: سردار عالیقدر و پارسای بی ادعا شهید "حسن تهرانی مقدم" و دیگر شهدای غدیر بعنوان پیشتازان عرصه اقتدار موشکی و بازدارندگی دفاعی کشور برای همیشه در حافظه تاریخی ملت ایران جاودانه خواهند ماند و ذکر نام و یاد غرور آفرین آنان منشاء حرکت ها و تلاش های سترک و تعیین کننده برای صیانت از عزت و سربلندی میهن اسلامی و تبلوربخش به اراده و عزم راسخ ایرانیان درعرصه پاسداری از آرمان ها و ارزش های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

این اطلاعیه تصریح کرده است: هر چه امروز سردار مخلص و بسیجی شهید"حسن تهرانی مقدم" در بین ما نیست اما نقش و همت او بر روی سامانه ها و توانمندی های افتخار آمیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حک و راهنمای ادامه دهندگان راه پدر موشکلی ایران و آن دانشمند صالح و مظلوم قرار خواهد گرفت.

در پایان این اطلاعیه از آحاد مختلف ملت قدرشناس و ولایت مدار ایران اسلامی برای حضور پرشور و باشکوه در آیین های گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سرلشکر حسن تهرانی مقدم و همرزمان شهیدش در سراسر کشور و بهویژه استان تهران دعوت بهعمل آمده است.

نظر شما
پربیننده ها