معاون فرهنگی وارشاد اسلامی فارس خبر داد:

تقدیر از هنرمندان و نویسندگان بسیجی در نمایشگاه بزرگ کتاب شیراز

معاون فرهنگی وارشاد اسلامی فارس گفت: از چند نویسنده، شاعر و هنرمند دفاع مقدس در چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب شیراز تقدیر می شود.
کد خبر: ۵۹۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸ - 27November 2015

تقدیر از هنرمندان و نویسندگان بسیجی در نمایشگاه بزرگ کتاب شیراز

به گزارش دفاع پرس از شیراز، بهاره شفیعی، معاون فرهنگی و ارشاد اسلامی فارس با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع پرس در چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب شیراز در گفتوگو با دفاع پرس اظهار داشت: به مناسبت تقارن هفته بسیج و چهاردهمین نمایشگاه کتاب فارس از نویسندگان، شاعران و هنرمندان برجسته در عرصه دفاع مقدس تجلیل می شود.

وی با بیان این که نمایشگاه کتاب فارس امسال در5 سالن در حال برگزاری است؛ تصریح کرد: درسالن نرگس به صورت تخصصی ناشران کودک، درسالن بهار بخش زبانهای خارجه، بین الملل، کشاورزی وپزشکی و در سالن سرو کتابهای دانشگاهی قرار دارند.

معاون فرهنگی وارشاد اسلامی فارس دلیل تخصصی کردن سالنها را تسهیل در دسترسی مراجعین دانست و خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه بیش از550 غرفه دایر است که 47 غرفه به رسانههای دیجیتال اختصاص یافته است.

شفیعی گفت: بخشهای جانبی بسیاری در نمایشگاه امسال داریم. برای مثال در سرای شهرستانها 6 شهرستان به معرفی فرهنگ بومی خود میپردازند و درسالن نرگس سرای کودک و نوجوان مراسم شعرخوانی، مشاعره، نقاشی و مصاحبه برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: سالن سرو مختص سرای اهل قلم است که بیش از35 نشست در 6 غرفه این سالن برای نقد کتاب، داستان، شعر و ادبیات و دفاع مقدس برگزار خواهد شد. 

شفیعی با بیان این که یکی از فعالیتهای امسال  نمایشگاه رونمایی از کتابهای جدید درغرفه ها و انتشارات مربوطه است؛ اظهار کرد: برای اولین بار برنامه ای با عنوان "آسمان نما" برای کودک ونوجوان برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی وارشاد اسلامی فارس گفت: در سطح شهر هم در پایانه ها سرویس های  اختصاصی برای نمایشگاه کتاب دایر خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار