شهید «عبدالمهدی حیدررضایی»:

به آرمان‌های شهدا وفادار باشید

در وصیت‌نامه شهید «عبدالمهدی حیدررضایی» آمده؛ به آرمان شهدا وفادار بوده و در جهت آنها گام بردارید، ما رفتیم کاری حسینی کردیم و شما باید کاری زینبی کنید.
کد خبر: ۶۱۵۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۲:۴۲ - 11September 2023

به آرمان‌های شهدا وفادار باشیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «عبدالمهدی حیدررضایی» یکم شهریور ۱۳۴۳ در شهرستان رفسنجان چشم به جهان‌گشود.

وی تا اول راهنمایی درس خواند. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و سرانجام در دهم اردیبهشت ۱۳۶۱ در خرمشهر بر اثر اصابت ترکش شهید شد.

بخشی از وصیت نامه شهید «عبدالمهدی حیدررضایی» از شهدای عملیات بیت‌المقدس را مرور می‌کنیم:

بسم الله الرحمن الرحیم

اگر در کربلا نبودیم و حسین را یاری نکردیم، اما فریاد هل من ناصر ینصرنی او را لبیک گفته و به یاری حسین زمان خمینی بت شکن شتافتیم و جانمان را در این راه تسلیم حق کردیم.

این برای ما بسی افتخار است در دورانی پا به عرصه وجود گذاشتم، در انقلابی شرکت کنیم و رهبری آن بدست فرزند فاطمه‌زهرا از تبار ابراهیم خلیل است و در جنگ‌هایی شرکت می‌کنیم که علی اکبر‌ها و حبیب بن مظاهر‌ها در آن شرکت داشته و فرماندهی این جندالله بدست منجی عالم بشریت مهدی موعود صاحب‌الزمان کسی که سوار بر اسب و در سرتاسر جبهه‌ها از جنوب تا غرب می‌تازد، می‌باشد.

این زمین سرخ از خون جوانان،‌ای کربلای خوزستان،‌ای لاله‌های سرخ شاهد باشید که ما گلوله‌های سرخ صدامیان را با آغوشی باز پذیرا شده تا درخت نوپای انقلاب و مستضعفین را بارور ساخته که اول حاکمیت الله و نیز فرصتی برای زیارت مهدی موعود باشد.

اما‌ ای امت شهیدپرور به آرمان شهدا وفادار بوده و در جهت آن‌ها گام بردارید که ما رفتیم کاری حسینی کردیم شما که ماندید باید کاری زینبی بکنید، یعنی رسالت و بعد سلام بر تو‌ای پدر گرامی همچون ابراهیم اسماعیل خود را قربانی راه خدا نمود درود و برکات خداوند بر تو باد.

پدر و مادر برادر و خواهر اول امام را دعا کنید، دوم پشتیبان ولایت فقیه باشید، سوم جان و مال خود را در راه خدا انفاق کنید، چهارم سلاح ما ایمان و چاشنی سلاح ما دعا‌های شماست، هرگز دعای کمیل ندبه و توسل را ترک نکنید، پنجم از نماز جماعت و جمعه غافل نشوید، که نقطه آغاز این حرکت اسلامی مساجد بوده است.

ششم شما را به نماز سر وقت توصیه می‌کنم که اجر آن از جهاد فی سبیل الله بالاتر است در پایان اگر می‌خواهید برای فرزند کوچک و نالایق خود گریه کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها