هم‌زمان با هفته بسیج؛

یادواره شهید شاخص دانش‌آموزی در استان مرکزی برگزار می‌شود

یادواره شهید شاخص ملی دانش‌آموزی، شهید احمدرضا عباسی سوم آذرماه در استان مرکزی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۹ - 16November 2013

یادواره شهید شاخص دانش‌آموزی در استان مرکزی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، «محمدحسین مقیمی» استاندار مرکزی با تاکید بر تبیین ابعاد شخصیتی شهید شاخص ملی گفت: ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه توفیق الهی است. احمدرضا عباسی نماد ایثارگری و ولایتمداری در کشور است که باید ابعاد شخصیتی وی در جامعه تبیین شود.

وی با تاکید بر همکاری دستگاههای اجرایی در برگزاری یادواره این شهید شاخص، افزود: این یک توفیق الهی است که مسوولیت مهمی را برای ترویج فرهنگ جهاد و شهادت انجام داد.

سردار مهدی صدیقی فرمانده سپاه روحالله استان مرکزی نیز در این باره گفت: ستاد یادواره این شهید شاخص از اوایل امسال با تشکیل کمیتههای مختلف و جلسات متعدد برنامهریزیهای لازم را انجام داده و از زمان تشکیل ستاد اقدامات خوبی در زمینه معرفی شخصیت شهید عباسی به انجام رسیده که اثربخشی مناسبی در جامعه داشته است.

سیفالله کریمزاده مدیرکل سازمان آموزش و پرورش استان مرکزی به در این راستا گفت: درس آموزش آمادگی دفاعی فرصت خوبی است تا دانشآموزان با ابعاد شخصیتی این شهید آشنا شوند و در کلاسهای درس انتقال فرهنگ شهدا را باید برای دانشآموزان داشته باشیم.

وی با اعلام آمادگی این سازمان برای برگزاری این یادواره در مدارس استان گفت: تلاش خواهد شد در قالبهای مختلف یاد و خاطره این شهید شاخص و دیگر شهدا را در بین دانش آموزان زنده نگه داریم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار