رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از حوزه قضایی سبزوار بازدید کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین «حمزه خلیلی» رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در رأس هیأتی از مقامات قضایی و ستادی از حوزه قضایی سبزوار بازدید کرد.
کد خبر: ۶۳۶۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳ - 07December 2023

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از حوزه قضایی سبزوار بازدید کردبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین «حمزه خلیلی» رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در رأس هیأتی از مقامات قضایی و ستادی از حوزه قضایی سبزوار بازدید کرد. در این سفر که در ادامه بازدیدهای مقامات قضایی از نقاط مختلف استان صورت پذیرفت، حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی با حضور در تمامی شعب دادگاه و دادسرای عمومی و انقلاب و سایر قسمت های ستادی این حوزه قضایی با روسای شعب، دادرسان، بازپرسان، دادیاران و کارکنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدارها و جلسات برگزار شده با مسئولان، بر لزوم تسریع در خدمت‌رسانی به شهروندان محترم تأکید و اظهار داشت:  استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود از جمله دادگاه های علنی برخط و دادرسی‌های الکترونیک در این زمینه مورد توجه قرار داشته و مؤثر خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی با اشاره به تهیه اسناد بومی برای هر شهرستان گفت: متعاقب رصد و بررسی وضعیت حوزه های قضایی، برنامه های عملیاتی مبتنی بر نگاه متحولانه برای هر حوزه تهیه و در سفرهای استانی و بازدیدها به مسئولان ابلاغ می‌شود.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با تأکید بر لزوم نظارت بر کلیه عملکردها گفت: در مورد اخیر یعنی اسناد بومی تحول، تعدادی از معاونین دادگستری از زوایای مختلف بر نحوه پیشرفت این برنامه ها نظارت می‌کنند. یکی از تأکیدات ما به مسئولان حوزه های قضایی، کنترل ورودی پرونده به مجموعه با اتکا به مدیریت قضایی است تا با هدف دفاع از حقوق عامه و حقوق شهروندی از تشکیل پرونده های کثیر الشاکی پیشگیری شود.

در این بازدید مسائل مربوط به دانشگاه حکیم سبزواری، شهرک اندیشه، سجاد شهر، اراضی فرودگاه و شرکت آبادانی دیار سربداران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با حضور در چند منطقه حاشیه ای شهر، از اراضی و نواحی مختلف بازدید و دستورات لازم در خصوص حل مشکلات و تسریع در روند اجرای امور را صادر کرد. همچنین حضور در منزل شهید الداغی و دیدار با خانواده این شهید گرانقدر از دیگر برنامه های سفر حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی خراسان رضوی به سبزوار بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار