سخنگوی گردان‌های قسام:

نیرو‌های صهیونیستی در حال فروپاشی و نابودی هستند

سخنگوی گردان‌های قسام در سخنانی گفت: آنچه در حال فروپاشی و نابودی است، نیرو‌های دشمن صهیونیستی است.
کد خبر: ۶۳۸۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷ - 16December 2023

نیرو‌های صهیونیستی در حال فروپاشی و نابودی هستندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «ابوعبیده»، سخنگوی گردان‌های قسام در سخنانی اظهار داشت: ۷۰ روز از آغاز نبرد طوفان‌الاقصی سپری شد و ملت فلسطین همچنان این نبرد بی‌سابقه را پیش می‌برد.

به گفته سخنگوی گردان‌های قسام، مجاهدان قهرمان ما با یک ارتش مجهز به پیشرفته‌ترین تجهیزات و سلاح‌ها در نبردی که در تاریخ ثبت خواهد شد، مقابله می‌کنند.

ابوعبیده افزود: «مجاهدان ما طی ۵ روز اخیر موفق به هدف قرار دادن بیش از ۱۰۰ خودروی نظامی دشمن شدند. مجاهدان قسام با راکت‌های ضدزره نظامیان اشغالگر را در داخل خانه‌ها و ساختمان‌ها هدف قرار دادند. دولت آمریکا پل‌هایی هوایی برای کمک‌رسانی به رژیم اشغالگر ایجاد کرده گویی که با یک کشور بزرگ می‌جنگند.»

سخنگوی گردان‌های قسام در ادامه گفت: «دشمن اشغالگر در این جنگ که مدعی است جنگی وجودی برای آن است، از افراد مزدور و جیره‌خوار کمک می‌گیرد. مجاهدان ما همچنان دستانشان روی ماشه است و در هر نقطه و مکانی برای دشمن کمین می‌کنند. آنچه در حال فروپاشی و نابودی است، نیرو‌های دشمن صهیونیستی است نه دلاورمردان قسام. آمار‌هایی که دشمن در مورد کشته‌ها و مجروحان خود به طور رسمی منتشر کرده، آمار‌هایی واقعی نیست.»

ابوعبیده در ادامه تاکید کرد: «اکنون خیزش و انتفاضه و تحریم دشمن اشغالگر با تمامی شیوه‌های مقاومت واجب و ضروری است. بار دیگر آزادگان امت و مجاهدان آن را به تشدید اقدامات میدانی خود علیه دشمن صهیونیستی در تمامی جبهه‌ها فرامی‌خوانیم. روایات مجاهدان ما از کشتن نیرو‌های پیاده دشمن ثابت می‌کند که کشته‌های این رژیم چند‌ها برابر آن چیزی است که اعلام شده است.»

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها