القسام: ضربه قرن را به رژیم صهیونیستی وارد کردیم

سخنگوی گردان‌های القسام تأکید کرد که غزه تمامی نهاد‌های دروغینی را رسوا کرد که در مقابل ملت‌های مستضعف، شمشیر حقوق بشر را بر می‌کشیدند.
کد خبر: ۶۴۱۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۶ - 28December 2023

القسام: ضربه قرن را به رژیم صهیونیستی وارد کردیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، ابوعبیده سخنگوی گردان‌های القسام (شاخه نظامی جنبش حماس) تأکید کرد که عملیات طوفان الاقصی، رژیم صهیونیستی را در مسیر نابودی قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه نیرو‌های مقاومت از چند دهه پیش در حال مبارزه با صهیونیست‌ها هستند تا اینکه به طوفان الاقصی رسیدند، تصریح کرد: ضربه قرن را در هفت اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) به صهیونیست‌ها زدیم.

خبرگزاری شهاب به نقل از ابوعبیده گزارش داد، نیرو‌های القسام از زمان آغاز عملیات الاقصی، ۸۲۵ خودروی نظامی صهیونیست را هدف قرار دادند و اولویت آنان نیز پایان این جنگ است.

اسامه حمدان از رهبران حماس هم تأکید کرد که این جنبش، از هر گونه ایده یا پیشنهادی که در راستای توقف کامل تجاوز رژیم صهیونیستی به ملت فلسطین باشد، استقبال می‌کند.

حمدان با اشاره به اینکه بدون آتش‌بس فراگیر، تل‌آویو اسرای خود را زنده نخواهد دید، گفت که ملت فلسطین به دنبال آتش‌بس موقت یا جزئی نیست.

ابوعبیده در ادامه با تأکید مجدد بر اینکه پیش از توقف کامل حملات صهیونیستها، هیچ توافقی بر سر تبادل اسرا صورت نخواهد گرفت، خاطر نشان کرد: غزه تمامی نهاد‌های دروغینی را رسوا کرد که در مقابل ملت‌های مستضعف، شمشیر حقوق بشر را بر می‌کشیدند.

سخنگوی القسام با بیان اینکه «ما با ملت خود در یک سنگر قرار داریم و یک لقمه نان و یک جرعه آب را با آنان تقسیم می‌کنیم»، تصریح کرد: آنچه هفت اکتبر در درون ملت فلسطین کاشت، تصویر شکست این دشمن جنایتکار بود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار