فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص):

اقتدار جبهه مقاومت با تأسی از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شکل گرفته است

سرلشکر ایزدی گفت: مقاومت دلیرانه رزمندگان جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و ایستادگی رزمندگان کشور‌های اسلامی با تأسی از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شکل گرفته است.
کد خبر: ۶۴۵۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰ - 19January 2024

اقتدار جبهه مقاومت با تاسی از انقلاب و دوران دفاع مقدس شکل گرفته استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «مصطفی ایزدی» فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) در یادواره سردار شهید فرومندی و ۲۰۱ شهید والامقام غرب خراسان رضوی در عملیات کربلای چهار و پنج، در سبزوار اظهار داشت: در جبهه مقاومت، شهید سلیمانی و همرزمانش با بهره‌گیری از آموزه‌های دفاع مقدس توانستند به پیروزی‌های بزرگی دست یابند.

سرلشکر ایزدی با بیان اینکه پیشرفت‌های انقلاب اسلامی نیز که با الگوگیری از آموزه‌های دفاع مقدس حاصل شده است، افزود: امروز جمهوری اسلامی به واسطه اخلاص رزمندگان به عنوان قدرت برتر منطقه مطرح شده است.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) تاکید کرد: سه مولفه قوی داریم که نیاز به مراقبت دارد؛ نیرو‌های مسلح که حاصل خون شهداست، قدرت جبهه مقاومت که دنیا را تکان داده و سوم انقلاب، که ما را به مرکزیت قله نزدیک می‌کند.

سرلشکر ایزدی اضافه کرد: همچنین مقاومت دلیرانه رزمندگان جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و ایستادگی رزمندگان کشور‌های یمن، عراق و سوریه با تاسی از انقلاب و دوران دفاع مقدس شکل گرفته است.

وی در ادامه با بیان اینکه شهید فرومندی، باید به عنوان الگویی برای سازندگی جامعه معرفی شود، گفت: این شهید والامقام همواره در خط مقدم پیشتاز بود و در عملیات‌های مختلف نقشی ارزشمند داشت.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) خاطرنشان کرد: شهدای والامقام که در مکتب امام خمینی (ره) حقیقت و مسیر سعادت را شناختند و به پیروی از امام حسین (ع) راه فلاح و رستگاری را پیمودند که می‌توانند راهبر دیگران باشند.

سرلشکر ایزدی با اشاره به در پیش بودن رویداد مهم انتخابات بیان کرد: هر رای در انتخابات به مصداق حرکتی مجاهدانه تلقی خواهد شد و برای برگزاری انتخابات باشکوه باید همه را بسیج و تشویق کنیم.

به گزارش دفاع‌پرس، شهید محمد فرومندی از سرداران پرافتخار دفاع مقدس و جز بنیانگذاران سپاه در سبزوار بود که به سبب شایستگی‌های فراوان در جبهه‌های جنگ به فرماندهی تیپ ۲۱ امام صادق (ع) لشکر پنج نصر منصوب شد و ضمن حضور و فرمانده در عملیات مختلف همچون مسلم‌بن عقیل، والفجر سه و هشت، کربلای یک و چهار و خیبر، رشادت‌های فراوانی از خود به نمایش گذاشت.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار