القسام: ۱۵ سرباز اسرائیلی را از پا درآوردیم

سخنگوی گردان‌های القسام با اشاره به کشته شدن ۱۵ نظامی اسرائیلی طی روز‌های اخیر گفت که نیرو‌های مقاومت ۴۳ خودروی نظامی متعلق به نظامیان صهیونیست را منهدم کرده‌اند.
کد خبر: ۶۴۹۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶ - 04February 2024

القسام: ۱۵ سرباز اسرائیلی را از پا درآوردیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، ابوعبیده سخنگوی گردان‌های القسام (شاخه نظامی جنبش حماس) شامگاه امروز یکشنبه خبر داد که طی روز‌های گذشته، ۱۵ سرباز اسرائیلی را از پای درآورده‌اند و در ۱۷ مأموریت نظامی، ده‌ها نظامی کشته و زخمی شده‌اند.

ابوعبیده با اشاره به انهدام ۴۳ خودروی نظامی اسرائیلی، گفت که نیرو‌های القسام، کنترل چهار پهپاد متعلق به صهیونیست‌ها را به دست گرفته‌اند.

وزارت جنگ اسرائیل درباره جزئیات تلفات صهیونیست‌ها امروز خبر داد که «از میان نظامیان زخمی ۱۶۵۸ نفر جراحت جزئی و ۷۲۸ نفر زخمی‌های متوسط دارند؛ ​​ حال ۴۲۹ مجروح دیگر هم وخیم است».

این آمار در حالی از سوی تل‌آویو اعلام می‌شود که بمباران‌های هوایی و حمله زمینی اسرائیل علیه نوار غزه وارد صد و بیست و یکمین روز خود شده است؛ تداوم جنگ منجر به شهادت ۲۷۲۳۸ فلسطینی و مجروح شدن ۶۶۴۵۲ تن دیگر از آغاز درگیری‌ها شد.

با تداوم حملات جنگنده‌ها و نظامیان اسرائیلی، نیرو‌های مقاومت فلسطین از جمله گردان‌های القسام مقابله با اشغالگران را در بیش از یک محور در نوار غزه تقویت کرده و همچنان از ارتش اسرائیل تلفات می‌گیرند؛ به‌طوری که محافل رسانه‌ای تل‌آویو می‌گویند آمار تلفات اصلی بسیار بیشتر از تعداد اعلام‌ شده است.

طبق آمار اعلامی ارتش رژیم اسرائیل تعداد مجروحان از آغاز عملیات زمینی در نوار غزه در ۲۷ اکتبر به ۱۲۹۶ نفر رسیده که ۶۰۲ مورد جراحت جزئی و ۴۳۰ مورد هم زخم‌های متوسط ​​دارند؛ در حالی که وضعیت ۲۶۴ نظامی دیگر وخیم است.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها