سخنگوی گردان‌های القسام: طوفان الاقصی پایان اشغالگری است/دشمن اسرای خود را عامدانه می‌کشد

ابوعبیده گفت: نبرد طوفان الاقصی پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی را رقم خواهد زد.
کد خبر: ۶۵۱۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵ - 16February 2024
سخنگوی گردان‌های القسام: طوفان الاقصی پایان اشغالگری است/دشمن اسرای خود را عامدانه می‌کشدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی حماس اظهار داشت: ۱۳۳ روز از نبرد طوفان الاقصی می‌گذرد؛ نبردی که چهره جهان را تغییر داد و پایان اشغالگری را رقم خواهد زد.
 
وی اضافه کرد: طوفان الاقصی آغازی بر پایان قدیمی‌ترین اشغالگری در تاریخ معاصر است و نقطه عطفی در تاریخ امت اسلامی خواهد بود. مبارزان ما اکنون خسارت‌های سنگینی در صفوف دشمن وارد کردند و این امر در تاریخ ملت ما بی‌سابقه است.
 
ابوعبیده گفت: آنچه منتشر می‌کنیم بخشی از عملیات مبارزان ما در میدان نبرد است و به دلایل امنیتی انتشار برخی ویدیو‌ها را به تعویق می‌اندازیم.
 
وی ادامه داد: همزمان با عملیات نیرو‌های مقاومت، مبارزان ما در حال انجام عملیات گسترده و کشنده هستند. مبارزه و مقابله ما با تجاوز‌های رژیم صهیونیستی تا زمان خروج آخرین نظامی صهیونیست از نوار غزه ادامه دارد.
 
ابوعبیده با بیان اینکه هزاران مجاهد ما در مناطق مختلف نبرد در حالت آماده باش دائمی هستند، تاکید کرد: ما به دروغ‌های دشمن هیچ اهمیتی نمی‌دهیم و آینده نزدیک و یا دور، توهم دشمن و دروغ‌های آن را ثابت خواهد کرد.
 
اهداف سیاسی دشمن منجر به نابودی آن‌ها خواهد شد
 
وی افزود: ما برای تحقق منافع مردم خود در چند ماه گذشته تلاش کردیم که از اسرا مراقبت کنیم و همچنان در حال مراقبت از آن‌ها هستیم. ما ده‌ها بار نسبت به خطراتی که اسرای دشمن را تهدید می‌کند هشدار دادیم، اما سران صهیونیستی این امر را نادیده گرفتند.
 
ابوعبیده اظهار داشت: اسرای دشمن در اوضاع سختی به سر می‌برند و برای زنده ماندن می‌جنگند و ما نیز تلاش می‌کنیم که از آن‌ها محافظت کنیم.
 
وی با بیان اینکه ارتش دشمن به‌طور عامدانه اسرای خود را می‌کشد و یا زخمی می‌کند، گفت: اکنون زمان به سرعت برای اسرای دشمن در حال پایان یافتن است. بسیاری از چیز‌هایی که دشمن منتشر می‌کند ساختگی است و این امر اهداف داخلی دارد.
 
ابوعبیده اضافه کرد: ما به عنوان ملت و مقاومت تا زمان گشایش و پیروزی در این خاک باقی خواهیم ماند. اهداف سیاسی که سران صهیونیست می‌خواهند از طریق جنایت و کشتار محقق کنند منجر به سرنگونی آن‌ها خواهد شد.پ
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار