حضور حداکثری، اقتدار ملی/ استاندار زنجان:

انتخابات فرصتی برای سرنوشت‌سازی مردم است

«افشارچی» گفت: حاکمیت با برگزاری انتخابات و رای این فرصت را داده است که عموم مردم در سرنوشت کشورشان دخالت داشته باشند.
کد خبر: ۶۵۳۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۹ - 26February 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «محسن افشارچی»، استاندار زنجان امروز در همایش یک هزار نفری دانش‌آموزان پسر، به لزوم بهره‌گیری از فرصت‌های کنونی اشاره کرد و اظهار داشت: همه ما یکبار زندگی می‌کنیم بنابراین باید از همین حالا برای زندگی با کیفیت برنامه‌ریزی کنیم.

وی با بیان اینکه در میان دانش‌آموزان، افراد نخبه‌ای پرورش می‌یابند، افزود: در زندگی ۲ مسیر انجام کارهای آسان و دیگری کارهای سخت وجود دارد.

استاندار زنجان با بیان اینکه دانش‌آموزان باید با مطالعه، قدرت فکری خود را بیش از گذشته تقویت کنید، ادامه داد: به این مهم باید توجه داشت که در بحبوحه زندگی، مسیر راحت نمی‌تواند مسیر درستی باشد.

وی با بیان اینکه رای اولی‌ها، در دوره‌ای از تلاش هستند، تا شخصیت مستقلی از خانواده داشته باشند، افزود: این گروه سنی در زمان حاضر به بلوغ اجتماعی رسیده اند به این معنی که برای جامعه کارهایی را انجام خواهند داد.

افشارچی با بیان اینکه هم‌اکنون با وجود تمامی مشکلات، حاکمیت به مردم اعتماد کرده است، اضافه کرد: حاکمیت با برگزاری انتخابات و رای این فرصت را داده است که عموم مردم در سرنوشت کشورشان دخالت داشته باشند.

افشارچی همچنین بر اهمیت انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو اشاره کرد و خطاب به رای‌اولی‌ها گفت: یک رای شما برای تربیت خودتان اهمیت زیادی دارد به این دلیل که می‌توانید تجزیه و تحلیل داشته باشید، پس این بلوغ اجتماعی را قدر بدانید که اتفاق مهمی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار