در دیدار رئیس و اساتید دانشگاه رازی:

حوزه و دانشگاه باید در خط مقدم جنگ فرهنگی باشند

حجت الاسلام «غفوری» گفت: میدان جنگ فرهنگی، اذهان، اعتقادات، باورها و اخلاق و رفتار نسل جوان ما است. بنابراین از مراکز علمی، حوزه و دانشگاه توقع این است که خط مقدم این جبهه باشند.
کد خبر: ۶۶۰۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵ - 07April 2024

حوزه و دانشگاه باید در خط مقدم جنگ فرهنگی باشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب الله غفوری» نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه  امروز در دیدار رئیس و معاونین دانشگاه رازی، علما را تحول‌آفرین خواند و اظهار داشت: در طول تاریخ هرآنچه پیشرفت و ترقی برای جوامع بشری رخ‌داده از وجود دانشمندان و علما بوده است و مراکز علمی همواره پیشتاز حرکت بوده‌اند.

حجت‌الاسلام‌ غفوری با بیان اینکه میدان جنگ امروز، عرصه فرهنگ است، گفت: فرهنگ، تنها عرصه‌ای است که دشمن به آن امید بسته و با تمام توان در آن عرصه به جنگ با ما وارد شده است. 

وی باتصریح اینکه این جنگ کاملاً ادراکی و شناختی است، گفت: میدان جنگ فرهنگی، اذهان، اعتقادات، باورها و اخلاق و رفتار نسل جوان ما است. بنابراین از مراکز علمی، حوزه و دانشگاه توقع این است که خط مقدم این جبهه باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه لازم است دانشگاه‌ها به طور جدی جهش تولید را پیگیری کنند، بیان داشت: متأسفانه نرخ بیکاری در استان نگران‌کننده و آسیب‌های اجتماعی ناشی از بیکاری واقعاً جدی است، این در شأن مردم شریف و فداکار استان نیست.

حجت الاسلام غفوری با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، عنوان کرد: به‌فضل خدا در انقلاب اسلامی، با توکل به خدا و اراده مستحکم مردم و نخبگان جامعه، توانسته‌ایم در عرصه‌های مختلف بر دشمن چیره شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها