ابو شریف در گفت‌وگو با دفاع پرس عنوان کرد؛

پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین رویداد قرن است/ وجه تمایز این انقلاب با سایر انقلاب‌ها

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران با بیان اینکه وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌های منطقه و جهان در وجود یک رهبری حکیمانه است، گفت: امام خمینی(ره) توانستند همه رهبران سیاسی و عموم مردم ایران را باهم متحد کنند.
کد خبر: ۷۰۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵ - 11February 2016

پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین رویداد قرن است/ وجه تمایز این انقلاب با سایر انقلاب‌ها

ناصر ابو شریف نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران در گفتوگو با خبرنگار بینالملل دفاع پرس پیرامون تاثیر پیروزی انقلاب اسلامی ایران در انقلابهای منطقه اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران بزرگترین رویداد تاریخی در قرن 21 است، از مهمترین تأثیرات این انقلاب تحریک جوانان منطقه قیام علیه نظامهای استبدادی و دیکتاتوری منطقه بود.

وی در ادامه افزود: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران مخالفان این انقلاب به اشکال مختلفی چه نظامی و چه رسانهای در صدد ضربه زدن به آن هستند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران الگوی مناسبی برای رویارویی با غرب، اسرائیل و رژیمهای استبدادی است؛ بر همین اساس در انقلابهای منطقه از اسلوب و شیوههای انقلاب اسلامی استفاده شد. به نظر من از مهمترین ویژگیهای بارز این انقلاب میتوان به وجود رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد.

ابو شریف با بیان اینکه وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلابهای منطقه و جهان در وجود یک رهبری حکیمانه است، گفت: امام خمینی(ره) شخصیتی عجیبی بود، امام توانستند همه رهبران سیاسی و عموم مردم ایران را باهم متحد کنند. لذا پیروزی این انقلاب و استمرار آن مرهون رهبری منحصر به فردی است که این انقلاب از آن برخوردار است.

وی خاطر نشان کرد: انقلابهای زیادی در منطقه موسوم به بیداری اسلامی رخ داد، هر چند این انقلابها پیروز هم شدند اما متاسفانه به دلیل هجمههای داخلی و خارجی و عدم توافق بر رهبری واحد نتوانست همه ملتها را چه حین انقلاب و چه بعد انقلاب حول محور واحد جمع کند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در پایان افزود: در فلسطین سالهای زیادی است که انقلابهای مردمی منحصر به فردی صورت میگیرد اما متاسفانه رهبران سیاسی، این انقلابها را با اهداف کوچکی منحرف میکنند.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار