جشنواره خاطره‌نویسی دفاع‌مقدس در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با سالروز عملیات «کربلای 5» از برگزیدگان جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدس این استان تقدیر خواهد شد.
کد خبر: ۷۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۹ - 11December 2013

جشنواره خاطره‌نویسی دفاع‌مقدس در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاعمقدس، سرهنگ حمزه دهقان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان در گفتوگویی با بیان اینکه علاقهمندان میتوانند تا پایان آذرماه جاری آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند، افزود: رزمندگان، ایثارگران و خانوادههای آنها نیز میتوانند در جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان شرکت کنند.

وی همچنین اشارهای به جشنواره شعر دفاع مقدس این استان داشت و گفت: «شعر کودک و نوجوان دفاع مقدس»، «بیداری اسلامی»، «دفاع مقدس در مضامین عاشورا» و «دفاع مقدس» از جمله محورهای این جشنواره هستند.

دهقان در ادامه با بیان اینکه مراسم اختتامیه جشنواره شعر دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان نیز بهمن ماه امسال برگزار میشود، تصریح کرد: علاقهمندان میتوانند در فرصت باقی مانده آثار خود را به دبیرخانه که مسئولیت آن بر عهده اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان است، ارسال کنند.

خاطرنشان میشود، مراسم اختتامیه این جشنواره روز 19 دی ماه با معرفی آثار برگزیده و تقدیر از آنها برگزار خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها