گرجی در حاشیه رونمایی از کتاب"تجلی قدرت اللهی"؛

حماسه 9دی‌ نمایانگر اعتماد ملت به رهبری‌معظم و انقلاب‌اسلامی بود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی چهارمحال وبختیاری گفت: مردم در 9دی‌ 88 بی‌نظیرترین راهپیمایی و حماسه تاریخ انقلاب‌اسلامی را به منصه ظهور گذاشتند.
کد خبر: ۸۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۲ - 01January 2014

حماسه 9دی‌ نمایانگر اعتماد ملت به رهبری‌معظم و انقلاب‌اسلامی بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از شهرکرد، علی گرجی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، در آیین رونمایی از کتاب "تجلی قدرت الهی"، با اشاره به اینکه 9 دی تجلی قدرت نظام با تکیه بر مردم بود، اظهار داشت: حماسه بزرگ مردم در نهم دیماه88 نمایانگر سیمای مقتدرنظام اسلامی و پایگاه عظیم مردمی و اعتماد ملت به رهبری معظم و انقلاب اسلامی بود.

گرجی در ادامه افزود:  ستاد گرامیداشت مردمی حماسه 9دی استان چهارمحال و بختیاری در راستای انعکاس بخشی از ابعاد حادثه نهم دی ماه اقدام به نشر این کتاب کرده است.

رئیس ستاد بزرگداشت 9دیماه استان چهارمحال وبختیاری نام کتاب"تجلی قدرت الهی" را برگرفته از فرمایشات ولی امر مسلمین عنوان کرد و اظهار داشت: در جمع آوری و تدوین مطالب این کتاب تلاش شده موضوعات به صورت فشرده و در یک نگاه ارائه شود تا خواننده بتواند به راحتی آن را مطالعه و مورد بررسی قرار دهد.

گرجی با اشاره به حضور بی نظیر مردم استان چهارمحال و بختیاری در هشتم دی، یک روز قبل از حماسه بزرگ ملت ایران اسلامی در نهم دیماه 88 گفت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی در نهم دیماه 88 بینظیرترین راهپیمایی و حماسه تاریخ انقلاب اسلامی، عشق به اهل بیت علیهم السلام و دفاع از حریم ولایت را به منصه ظهور گذاشتند.

گفتنی است کتاب "تجلی قدرت الهی" در تیراژ 2000 جلد منتشر شده و همچنین مسابقه بزرگ تجلی قدرت الهی نیز از متن کتاب برگزار و به 35 نفر از برندگان به یمن فرا رسیدن سی و پنجمین فجر انقلاب اسلامی جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها