حزب‌الله در بیانیه‌ای نحوه ترور ذوالفقار را اعلام کرد؛

شهید «مصطفی بدرالدین» توسط تکفیری‌ها به شهادت رسیده است

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای عامل شهادت «مصطفی بدرالدین» فرمانده شاخه نظامی خود را توپخانه تروریست‌های تکفیری اعلام کرد.
کد خبر: ۸۲۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴ - 14May 2016

شهید «مصطفی بدرالدین» توسط تکفیری‌ها به شهادت رسیده است

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس، حزبالله لبنان در بیانیهای نتیجه تحقیقات خود درباره علت شهادت «مصطفی بدرالدین» فرمانده شاخه نظامی خود در نزدیکی فرودگاه دمشق را اعلام کرد.

به نوشته پایگاه خبری شبکه المنار، در این بیانیه آمده است: انفجاری که به شهادت «سید ذوالفقار» منجر شد، به وسیله توپخانه تروریستهای تکفیری بوده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: نتیجه تحقیقات عزم و اراده ما را در ادامه دادن به جنگ با گروههای جنایتکار افزایش میدهد و این جنگی است که علیه پروژهی آمریکایی - صهیونیستی است و تروریستها در نوک پیکان آن قرار دارند.

حزب الله لبنان روز گذشته با صدور بیانیه از شهادت «مصطفی بدرالدین» به دنبال وقوع انفجاری مهیب در یک مرکز این گروه در نزدیکی فرودگاه بین المللی دمشق خبر داد.

«مصطفی بدرالدین» از فرماندهان ارشد حزب الله لبنان در سال 1961 چشم به جهان گشود. او از همان دوران ابتدایی پیوستنش به جبهه مقاومت در لبنان سرسختانه به مقابله با جبهه مقابل یعنی رژیم صهیونیستی پرداخت.

پس از اشغال کویت توسط صدام معدوم، تَنی چند از اعضای مقاومت از جمله شهید «مصطفی بدرالدین» در زندان کویت گرفتار شدند. وی از سال 1983 تا اوایل سال 1990 در زندان کویت اسیر بود.

شهید بدرالدین پس پایان دوران اسارت و آزادی از زندان کویت بار دیگر به لبنان بازگشت تا در جبهه نبرد حق علیه باطل نقش آفرینی کند. وی قصد داشت تا پس از آزادی از زندان کویت فرماندهی نیروهایی را که برای آزدسازی جنوب لبنان از اشغال صهیونیستها آموزش می دیدند، بر عهده گیرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار