ناصر ابوشریف در جمع خبرنگاران:

تروریست‌های منطقه دست‌پرورده رژیم صهیونیستی هستند/ میزان برد موشک‌های جهاد اسلامی

ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران گفت: گروه‌های تروریستی مستقر در سوریه و مرز لبنان ساخته دست رژیم صهیونیستی هستند.
کد خبر: ۸۲۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶ - 14May 2016

تروریست‌های منطقه دست‌پرورده رژیم صهیونیستی هستند/ میزان برد موشک‌های جهاد اسلامی

به گزارش خبرنگار بینالملل دفاع پرس، ناصر ابوشریف در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید مصطفی بدرالدین فرمانده ارشد نظامی حزب الله لبنان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هیچ اطلاعاتی در خصوص این که ارتش عربسستان با ارتش رژیم صیونیستی ارتباط دارد، وجود ندارد، و ممکن است آنها در سطوح دیگری با همدیگر ارتباط داشته باشند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران گفت: طرحی که کشورهای عربی انجام میدهند، طرح عادیسازی با رژیم صهیونیستی است. طرحهای مطرح شده در سال 1967 انجام نمیشود، متاسفانه طرحی که الان صورت میگیرد، طرح جایگزین کردن ایران بهعنوان دشمن جهان عرب، به جای رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: این دشمنی در واقع با ایران نیست؛ بلکه دشمنی با فلسطین است؛ چون ایران از فلسطین حمایت کرده است و آنها سعی میکنند ایران را دشمن شماره یک جهان عرب جلوه دهند.

ناصر ابو شریف گفت: هر کس که با رژیم صهیونیستی رابطه برقرار کند، دشمن فلسطین است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران درباره جدیدترین موشکی که این جنبش قرار است رونمایی کند، اظهار داشت: جنبش جهاد و مقاومت اسلامی توانست آن چیزی که را در سال 2014 از دست داده بود، بازسازی کند.

این فعال سیاسی فلسطینی تصریح کرد: برد موشکهای جهاد و مقاومت اسلامی به 180 کیلومتر میرسد.

وی گفت: امروزه در منطقه حرکتی صورت میگیرد که منجر به انحراف امت اسلامی از مسیر اصلی خود شده است. دشمن اصلی حزبالله رژیم صهیونیستی است، بسیاری از گروهها سعی میکنند حزبالله را از مسیر اصلی خود منحرف کنند.

وی در پایان تصریح کرد: دشمن اصلی حزبالله رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم و همه گروههای تروریستی در منطقه هستند و گروههای تروریستی مستقر در سوریه و مرز لبنان ساخته دست رژیم صهیونیستی هستند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار