رییس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش:

آزادگان راست قامتان جهان اسلام هستند

رییس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش عملکرد آزادگان را ستودنی توصیف کرد و گفت: آزادگان راست قامتان جهان اسلام هستند که در سالهای اسارت اعتقادات و دین خود را حفظ کرده اند.
کد خبر: ۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۶ - 23August 2013

آزادگان راست قامتان جهان اسلام هستند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ داوود کاظمی شامگاه پنجشنبه در مراسم تقدیر ازآزادگان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:آزادگان در طول سالهای دفاع مقدس و پس آز آن پیام آور انقلاب بودند و صدای آزادی و استقلال وطن را سرداده اند.


وی ادامه داد: آنان تا پای جان ایستادند و همانطور که در میدان رزم دفاع کردند در اسارت نیز مقابل دشمن مقاومت نشان دادند.


رییس سازمان ایثارگران نیروی زمینی با بازگو کردن حوادث سختی که در دوران اسارت بر آزادگان گذشت، گفت: عملکرد آزادگان نمادی از درک و شعور ملت ایران اسلامی برابر تجاوز واستکبار بود؛ که به خوبی به منصه ظهور در آمد و جلوه ای از ایثار و فداکاری شد.


کاظمی افزود: آزادگان در طول سالهای اسارت سرافراز شدند که این عملکرد آنان الگویی برای نسل های بعدی به حساب می آید.


در این مراسم امیر سرتیپاحمد رضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش نیز حضور یافت و به بیان دلاورمردی آزادگان و رزمندگان سالهای دفاع مقدس پرداخت.


خاطره خوانی آزادگان سالهای دفاع مقدس، تقدیر از تعدادی از آزادگان و گرامی داشت یاد رزمندگان سال های دفاع مقدس بخش دیگری از آیین تقدیر از دلاورمردان دوره دفاع مقدس بود که در مجتمع ۲۲ بهمن نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

نظر شما
پربیننده ها