شب پنجم رمضان با افطاری ساده سر سفره شهدا؛

مهمان شهید سید محمدحسین میردوستی شدیم

خبرگزاری دفاع مقدس که در هر یک از شب‌های ماه مبارک رمضان، افطار را مهمان سفره یکی از شهدا می‌شود، این بار مهمان منزل شهید"سید محمدحسین میردوستی" شد؛ تا پدر و مادر این شهید والامقام از ز روز دامادی تا شهادت فرزندشان برای‌مان بگویند.
کد خبر: ۸۶۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۶ - 11June 2016

مهمان شهید سید محمدحسین میردوستی شدیم

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، "سید محمدحسین میردوستی" متولد سال 1370 و از نیروهای یگان ویژه صابرین نیروی زمینی سپاه بود. یگانی که به گفته فرماندهان، یکی از یگانهای قدرتمند سپاه پاسداران است و ماموریتهای محول شده به این یگان به بهترین شکل اجرا میشود. محمد حسین در ابتدای ورود به صابرین در قسمت بهداری مشغول شد و در چند عملیات این یگان نیز شرکت کرد.

با شدت گرفتن آتش جنگ در سوریه سید محمدحسین داوطلبانه آماده حضور در جبهه نبرد سوریه علیه تکفیریها شد.

وی سرانجام در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) در تاسوعای حسینی سال گذشته و در سن 24 سالگی همراه با چهار همرزم دیگرش به شهادت رسید و پیکر مطهرش در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شد.

خبرگزاری دفاع مقدس در نظر دارد در ایام ماه مبارک رمضان مهمان سفره شهدا باشد. سفره ای که این روزها نه فقط مردم ایران که حالا مردم عراق، افغانستان، یمن، سوریه، بحرین و... نیز در آن سهمی دارند. هر افطار بر سفره یکی از خانواده شهدا می نشینیم و با آنها همصحبت می شویم. سفره های ساده و به یادماندنی افطار در کنار خانوادههای شهدا شیرینتر میشود. شما هم هر روز به این مهمانی باشکوه دعوتید.

به همین جهت پنجمین روز از ماه مبارک رمضان در خدمت خانواده شهید مدافع حرم "سید محمدحسین میردوستی" رفتیم تا پای سخنان مادر و پدر شهید بنشینیم و از روز دامادی تا شهادت فرزندشان را برایمان بگویند. شرح این دیدار در آینده منتشر خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار