شب پانزدهم رمضان با افطاری ساده سر سفره ایثارگران؛

مهمان جانباز حسین رضایی شدیم

خبرگزاری دفاع مقدس که در هر یک از شب‌های ماه مبارک رمضان، افطار را مهمان سفره یکی از شهدا یا ایثارگران می‌شود، این بار مهمان منزل جانباز مدافع حرم"حسین رضایی" شد؛ تا او از روزهای اعزامش به سوریه تا نحوه جانبازی‌اش برای‌مان بگویند.
کد خبر: ۸۸۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵ - 21June 2016

مهمان جانباز حسین رضایی شدیم

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، مدافع حرم حسین رضایی دی ماه سال گذشته به سوریه اعزام شد و در عملیاتی که در خانطومان داشتند بر اثر اصابت تیر به شکمش جانباز شد و تا دم شهادت رفت.

این جانباز مدافع حرم که پزشکان در سوریه از زنده بودن او ناامید شده بودند اکنون بهبودی نسبی به دست آورده و آماده است تا مجددا برای دفاع از حرم به سوریه اعزام شود. او یک دختر به نام مهدیه دارید.

خبرگزاری دفاع مقدس در نظر دارد در ایام ماه مبارک رمضان مهمان سفره شهدا و ایثارگران باشد. سفرهای که این روزها نه فقط مردم ایران که حالا مردم عراق، افغانستان، یمن، سوریه، بحرین و... نیز در آن سهمی دارند. هر افطار بر سفره یکی از خانواده شهدا و ایثارگران مینشینیم و با آنها همصحبت میشویم. سفرههای ساده و به یادماندنی افطار در کنار خانوادههای ایثارگران شیرینتر میشود. شما هم هر روز به این مهمانی باشکوه دعوتید.

به همین جهت پانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان در خدمت خانواده جانباز مدافع حرم "حسین رضایی" رفتیم تا پای سخنان او و همسرش بنشینیم و از روزهای اعزامش به سوریه تا نحوه جانبازیاش را برایمان بگویند. شرح این دیدار در آینده منتشر خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار