احمدی‌مقدم در جمع خبرنگاران عنوان کرد

کاهش 5 درصدی جرایم اجتماعی نسبت به سال گذشته

فرمانده نیروی انتظامی گفت: جرایم اجتماعی در 9 ماه سال جاری نسبت به سال گذشته 5درصد کاهش داشته است گرچه در اوایل سال و بعد از انتخابات برخی تصور می‌کردند که در دولت جدید توجهی به این هنجارها نمی‌شود، اما این تصور اشتباه بود.
کد خبر: ۹۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۴ - 09January 2014

کاهش 5 درصدی جرایم اجتماعی نسبت به سال گذشته

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "اسماعیل احمدیمقدم" فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه مراسم بزرگداشت شهیدان "احمد کاظمی" و "حسان اللقیس" در جمع خبرنگاران پیرامون آمار معتادین کشور اظهار داشت: مسئول ارائه آمار تعداد معتادین کشور، ستاد مبارزه با مواد مخدر است.

وی افزود: این ستاد با ارزیابیهای میدانی و گزارشهای وزارت بهداشت و زندانها طی یک جمعبندی همه ساله آمار معتادین را اعلام میکند و اینکه هر دستگاهی بخواهد در این خصوص آمار دهد، ممکن است که از زوایای مختلف به آن نگاه کند.

احمدیمقدم در پاسخ به سؤالی در خصوص وضعیت هنجارهای اجتماعی و اخلاقی در دولت جدید گفت: جرایم اجتماعی در ۹ سال جاری نسبت به سال گذشته ۵ درصد کاهش داشته است گرچه در اوایل سال و بعد از انتخابات برخی تصور میکردند که در دولت جدید توجهی به این هنجارها نمیشود که اشتباه بود.

وی افزود: اما مواضع رئیسجمهور و مقامات دولت باعث شد این تصور اصلاح شود و در کل شرایط ما با گذشته تفاوت زیادی ندارد.

فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: از طرفی هم جامعه حدود و هنجارها را نسبت به گذشته بهتر شناخته و رعایت میکند که نکته مثبتی است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار