گروه تروریستی داعش در سوریه متحمل شکست دیگری شد

متعاقب حملات گروه شورشی "ارتش آزاد سوریه" علیه تروریست های گروه "دولت اسلامی عراق و شام"، این گروه تروریستی نیروهای خود را از حلب خارج کرد.
کد خبر: ۹۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۲ - 09January 2014

گروه تروریستی داعش در سوریه متحمل شکست دیگری شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از المنار، در شرایطی که گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام (داعش) طی درگیری های متعدد با نیروهای دولتی سوریه بسیاری از مواضع خود در هفته های اخیر را از دست داده است، با تداوم درگیری میان گروه های شورشی و متعاقب حملات نیروهای گروه ارتش آزاد سوریه علیه مواضع داعش، این گروه تروریستی مجبور به عقب نشینی از حلب شده است.

خبر عقب نشینی داعش از حلب در حالی از سوی گروه موسوم به "دیده بان حقوق بشر سوریه" مستقر در لندن مطرح شده است که این گروه اعلام کرد متعاقب درگیری های روزهای اخیر، ارتش آزاد سوریه در روز چهارشنبه موفق شد با تحمیل تلفاتی به داعش، آنها را مجبور به عقب نشینی از حلب نماید.

گفتنی است درگیری بین گروه شورشی ارتش آزاد سوریه با داعش در استان "ادلب" نیز در جریان است و دامنه آن به مناطق شرقی سوریه نیز کشیده شده است.

شایان ذکر است در حالی در روزهای اخیر شاهد شکست های پی در پی گروه شورشی داعش در سوریه هستیم که پیشروی های آن در عراق نیز متوقف شده و دولت عراق توانسته است با عقب راندن نیروهای این گروه های تروریستی، کنترل شهرهای "فلوجه" و "الرمادی" را از این گروه پس بگیرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار